Calorieën — Dutch (Netherlands)

Calorieën

Opties
Hi! Vraagje, ik heb een fitbit stappenteller die gesynchroniseerd is met de fitnesspal app. Ik heb nog niet zo danig veel stappen gezet, maar toch heb ik al heel veel extre verdiende calorien. Klopt dit wel? 1850 stappen en wel meer dan 1300 calorieën bij?

Reacties

  • Anver77
    Anver77 Berichten: 46 Member
    Opties
    Nee dat klopt niet! Ik synchroniseer via Samsung health en daar met 14460 stappen geeft ie 470 calorieën ;) ;)
  • Babsie1015
    Babsie1015 Berichten: 3 Member
    Opties
    Dat klinkt inderdaad geloofwaardiger. Wel spijtig, via mijn telefoon is het ook correct, maar die heb ik niet steeds op zak. De fitbit wel.
  • Kamille68
    Kamille68 Berichten: 84 Member
    Opties
    Ik heb ook een fitbit en de dag begint al met een getal in de min. En voor1300 calorieën moet ik een HELEBOEL lopen. Heb ik nog niet gehad.
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Mijn stappenteller geeft me een verbruik van 675 calorieën voor 2,5 uur lopen. Dus dat klopt van geen kanten. Dit is dus een van de redenen dat ik mijn verbruik niet bij eet.
  • Babsie1015
    Babsie1015 Berichten: 3 Member
    Opties
    Denk dat het inderdaad ‘veiligst’ is om het verbruik niet bij te rekenen. Ik vermoedde al dat dit onmogelijk was. Thanks voor jullie feedback
  • Michael_Visser
    Michael_Visser Berichten: 74 Member
    december 2017 aangepast
    Opties
    Ik heb het idee dat het via m'n Garmin app wel gewoon goed werkt, moet toch echt m'n best doen om uit m'n min te komen als ik niet getraind heb, dan moet ik echt wel over die 10.000 stappen heen.