Wanhopig aan het worden.. — Dutch (Netherlands)

Wanhopig aan het worden..

Opties
Afgelopen jaar was ik goed op weg met sporten, maar door pfeiffer flink van het paard gevallen... Nu zover afgezakt dat ik nog meer weeg dan ooit tevoren.

Het lukt me maar niet om met voeding on track te komen..

Als jullie tips hebben (dieetvorm die je doet of voedseltips) of mij op weg kunnen helpen, wordt alle hulp gewaardeerd!!

Groetjes

Reacties

  • roxannu
    roxannu Berichten: 21 Member
    Opties
    Gewoon aan je dagelijkse calorieën doel houden
  • roksy2343
    roksy2343 Berichten: 19 Member
    Opties
    Ik geloofde er ook niet meer in! Dacht zelf al goed bezig te zijn 3 maanden geleden! Maar zonder resultaat! Maand geleden deze app gedownload! En mn cal doel per dag is 1200! Eerste twee weken waren rampzalig derde week ging het stuk makkelijk! Probeer me heel goed aan die grens te houden maar ga r ook soms beetje overheen! Je wordt je bewust van eten! Je weet niet wat je ziet als je soms eten in opzoekt in de app! Wow zoveel cal? En zo wordt je bewust ervan om naar alternatieven te zoeken! Daarnaast ook gaan sporten 1 x zumba en probeer 2 tot 3 keer op de hometrainer te stappen zomaar ff 30/40 min trappen! Deze ochtend had k weeg moment en na 4 weken is er 2,5 kg af! Succes, probeer ook je aan je cal doel te houden en je zal resultaten zien!
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Er is geen magisch dieet. Elk dieet wat je kunt volgen zorgt voor een energietekort en dat is wat je nodig hebt om af te vallen. Vind een eetpatroon wat bij je past en waar je je prettig bij voelt. Sporten kan het afvallen makkelijker maken doordat je je verbruik omhoog schroeft. Probeer eerst eens je verbruik in kaart te brengen.
  • mblaasse32
    mblaasse32 Berichten: 208 Member
    Opties
    Ik richt me op trage koolhydraten, genoeg eiwitten en goede plantaardige vetten in een energie schema met doel. Of tekort of onderhoud of overschot. Dit is mijn wijze en.het werkt goed
  • jvanoosten78
    jvanoosten78 Berichten: 24 Member
    Opties
    Hoi Sanne, goed dat je er weer bent! Dat is in ieder geval een goed begin :) ik herken je probleem...maar uiteindelijk is het bij mij ook goed gekomen (ik ben nog steeds bezig...). Wat bij mij erg helpt is om kleine haalbare doelen te stellen. En ja ik heb ook wel mijn zwakke momenten...Wie niet zal ik haast zeggen. Vandaag bijvoorbeeld drukke stresvolle dag gehad. En dat resulteerd bij mij in eetbuien...Dus patat,frikandel,kwarktaart,appeltaart (left overs van een verjaardag van gisteren). Maar zolang dit een uitzondering is en geen gewoonte komt het helemaal goed. Succes met je nieuwe uitdaging ik hoop dat het gaat lukken ☺
  • LucP1987
    LucP1987 Berichten: 113 Member
    Opties
    Sanneeee, lang geleden! Probeer je voeding bij te blijven houden, dit is je leiddraad.
    Je beny zo ver gekomen en je kan nog beter.
    Stel kleine doelen en beloon jezelf als je ze haalt. Zo krijg je ook discipline om het vol te houden. volhouden blijft het lastige!
  • Jeff087
    Jeff087 Berichten: 1 Member
    Opties
    IIFYM is goed vol te houden.
    Flexibel diëten
  • sebelantabar1791
    sebelantabar1791 Berichten: 1 Member
    Opties
    Veel water drinken en afblijven van suiker! Ik ben 38 jaar, maar heb een snelle matabolisma dus val ik snel af. In drie dagen tijd bijna 2 kg afgevallen! Terwijl ik gewoon blijf eten.. wel koolhydraten en calorieën in de gaten houdend.. ik eet meer dan tevoren! Maar geen junkfood meer.. gisterenavond wel twee tarwekoeken gegeten ivm lage bloeddruk en hoofdpijn. Ik had maar 1000 calorieën gehad, dat was dus te weinig.. good luck!
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Het is onmogelijk af te blijven van suiker, omdat suikers koolhydraten zijn. Koolhydraten zitten bijna overal in. Ik denk dat je doelt op simpele koolhydraten die vooral in koek en snoep zitten?
  • clittleangelindy
    clittleangelindy Berichten: 7 Member
    Opties
    Hey
    Ik ben een blog begonnen over mijn reis naar een slanker leven.
    Mijn verhaal te vertellen met hoogte en dieptepunten. En elkaar samen opweg te helpen naar een goede weg.

    Www.cindyrutteman92.wixsite.com/mijnsite

    Gr. CINDY
  • marieke_hagenus
    marieke_hagenus Berichten: 1 Member
    Opties
    Hoi Sanne, ik heb goede ervaringen met Weight Watchers. Das namelijk niet alleen gericht op calorieën, maar ook op andere voedingsstoffen. Ik heb het goed vol kunnen houden en mijn doel ermee bereikt
  • rs_b
    rs_b Berichten: 76 Member
    januari 2018 aangepast
    Opties
    Hoii, het draait uiteindelijk allemaal om totale calorie inname en beweging... zelf ben ik echt een grote eter :s en ik val pas af wanneer ik meer beweeg dan dat ik eet.
    Voor mij is het heel belangrijk dat ik alleen dingen eet waar ik lang van vol zit... En ik kan de controle houden zolang ik geen lege suikers eet. :#
    Succes en het gaat je zeker lukken!!
  • Anver77
    Anver77 Berichten: 46 Member
    Opties
    > @Mootje072 zei:
    > gewoon letterlijk niet eten voor 5 dagen dan een broodje en weer niks eten voor 5 dagen.

    Niet eten is niet de oplossing!
    Zeg dan niks als je dat soort opmerkingen plaatst!
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Ongezond gewichtsverlies is geen goede optie en staan we ook niet toe vanuit de richtlijnen. Bedankt :)
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Kijk wat werkt voor jou. Misschien slaat iets aan na twee weken, misschien moet je iets nieuws proberen. En iedereen is anders, genetica, gewoontes en noem maar op.