Sweatband
sanneweightlossjourney
Hallo allen,
Hebben jullie ervaring met een sweatband en zo ja is deze positief of negatief?
Groetjes Sanne
Hebben jullie ervaring met een sweatband en zo ja is deze positief of negatief?
Groetjes Sanne
0
Reacties
-
Ben hier ook wel benieuwd naar!0
-
Sanne, mag ik je vragen waar de interesse vandaan komt? Wat wil je ermee bereiken? Laat maar weten als je wilt1
-
Interesse komt van YouTube, ik zag veel meiden hem gebruiken bij het sporten. Het idee is dat je gewoon je work out doet maar dan met die band om omdat je daar dan locaal meer zweet en dat dat helpt met slanker maken van bepaalde lichaamsdelen. Ben gewoon benieuwd of iemand ervaring heeft en of het positief of negatief uit heeft gepakt.0
-
Ik heb er 1 gekocht bij de bigbazaar. Maar L. Normaal heb ik een m. Maar ik krijg hem niet over mijn hoofd aan en niet over mijn benen0
-
Ik zat eerst te bedenken wat je precies bedoelde met sweatband, maar nu je dit hebt uitgelegd kan ik je helaas uit je droom helpen. Zoiets zet dus geen zoden aan de dijk. YouTube is alles behalve een wetenschappelijke bron. Ik zou de moeite, en geld niet te vergeten, besparen...2
-
Ik sluit me aan bij itzhanne ze is wat direct in haar antwoord maar dat is echt ilusie om delen van je lichaam apart te verslanken. Of je valt af over heel je lichaam of je komt aan op plekken wasr je snel vet aanzet of spieren over heel je lichaam naar gelang je voeding en training2
-
Zoiets hadden we 20 jaar geleden als, maar dan als broekje. En zweten dat we deden! Hielp geen zier. Allemaal geldklopperij.0
-
ze is wat direct in haar antwoord2
-
hahahahhaha i love it0
-
> @Sandraatje123 zei:
> Zoiets hadden we 20 jaar geleden als, maar dan als broekje. En zweten dat we deden! Hielp geen zier. Allemaal geldklopperij.
Dankjewel voor het delen van je ervaring Sandra!0 -
> @SanneVink050891 zei:
> > @Sandraatje123 zei:
> > Zoiets hadden we 20 jaar geleden als, maar dan als broekje. En zweten dat we deden! Hielp geen zier. Allemaal geldklopperij.
>
> Dankjewel voor het delen van je ervaring Sandra!
Graag gedaan, had graag iets anders te melden gehad.0 -
Ik geloof er ook niet in0
-
Ook niet aan mij besteed, het enige wat je (tijdelijk) verliest is vocht.1
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training