Sweatband — Dutch (Netherlands)

Sweatband

Hallo allen,

Hebben jullie ervaring met een sweatband en zo ja is deze positief of negatief?

Groetjes Sanne

Reacties

• roksy2343
    roksy2343 Berichten: 19 Member
    Ben hier ook wel benieuwd naar!
  • LucP1987
    LucP1987 Berichten: 113 Member
    Sanne, mag ik je vragen waar de interesse vandaan komt? Wat wil je ermee bereiken? Laat maar weten als je wilt
  • sanneweightlossjourney
    sanneweightlossjourney Berichten: 82 Member
    Interesse komt van YouTube, ik zag veel meiden hem gebruiken bij het sporten. Het idee is dat je gewoon je work out doet maar dan met die band om omdat je daar dan locaal meer zweet en dat dat helpt met slanker maken van bepaalde lichaamsdelen. Ben gewoon benieuwd of iemand ervaring heeft en of het positief of negatief uit heeft gepakt.
  • belindaplat
    belindaplat Berichten: 1 Member
    Ik heb er 1 gekocht bij de bigbazaar. Maar L. Normaal heb ik een m. Maar ik krijg hem niet over mijn hoofd aan en niet over mijn benen
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Ik zat eerst te bedenken wat je precies bedoelde met sweatband, maar nu je dit hebt uitgelegd kan ik je helaas uit je droom helpen. Zoiets zet dus geen zoden aan de dijk. YouTube is alles behalve een wetenschappelijke bron. Ik zou de moeite, en geld niet te vergeten, besparen...
  • mblaasse32
    mblaasse32 Berichten: 208 Member
    Ik sluit me aan bij itzhanne ze is wat direct in haar antwoord maar dat is echt ilusie om delen van je lichaam apart te verslanken. Of je valt af over heel je lichaam of je komt aan op plekken wasr je snel vet aanzet of spieren over heel je lichaam naar gelang je voeding en training
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Zoiets hadden we 20 jaar geleden als, maar dan als broekje. En zweten dat we deden! Hielp geen zier. Allemaal geldklopperij.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    ze is wat direct in haar antwoord
    My bad :tongue: Goed voornemen voor 2018; meer tactisch antwoorden :lol:
  • brutalist1463
    brutalist1463 Berichten: 23 Member
    hahahahhaha i love it
  • sanneweightlossjourney
    sanneweightlossjourney Berichten: 82 Member
    > @Sandraatje123 zei:
    > Zoiets hadden we 20 jaar geleden als, maar dan als broekje. En zweten dat we deden! Hielp geen zier. Allemaal geldklopperij.

Dankjewel voor het delen van je ervaring Sandra!
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    > @SanneVink050891 zei:
    > > @Sandraatje123 zei:
    > > Zoiets hadden we 20 jaar geleden als, maar dan als broekje. En zweten dat we deden! Hielp geen zier. Allemaal geldklopperij.
    >
    > Dankjewel voor het delen van je ervaring Sandra!

Graag gedaan, had graag iets anders te melden gehad.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,479 MFP Moderator
    Ik geloof er ook niet in
  • ClaudiaB86
    ClaudiaB86 Berichten: 51 MFP Moderator
    Ook niet aan mij besteed, het enige wat je (tijdelijk) verliest is vocht.