Training en voeding — Dutch (Netherlands)

Training en voeding

Opties
LosjeB
LosjeB Berichten: 5 Member
januari 2018 aangepast in Fitness en training
Hai, ik ben Diana. Ben 31 en moeder van 3 kinderen. (2, 4 en 6 jaar). Heb een parttime baan van 20 uur en ben getrouwd.

Sinds augustus ben ik 3 x een uur gaan sporten in de week (2x bootcamp en 1x boksen) Ook zorg ik ervoor dat ik dagelijks minimaal de 10.000 stappen haal.

Nu is deze stap gezet heb, ben 3kg afgevallen en blijf nu op gewicht. Weeg 70kg en ben 173cm.

Nu wil ik alleen wat beter op mijn voeding gaan letten en dit beter combineren met het sporten. Hoeveel mag/moet ik eten/drinken om strakker en gespierder te worden? Kan ik zelf een soort van voedingsplan opstellen?

Kan iemand mij een zet in de juiste richting geven?

Reacties

  • Michael_Visser
    Michael_Visser Berichten: 74 Member
    Opties
    Er komt meer bij kijken dan enkel wat advies op het forum, het begint toch bij kennis.
    Koop een boek waar je wat aan heb en dan zeker niet één van Fajah of Sonja, Ik weet wel dat het boek "de FIT methode" een boek is waar de basis goed uitgelegd wordt mbt voeding en training, voor de gevorderde niet echt aan te raden.

    https://shop.fit.nl/wp-content/uploads/2017/07/FIT-Methode-2.0-Inkijk-exemplaar-3-turbo-1.pdf
  • LosjeB
    LosjeB Berichten: 5 Member
    Opties
    > @Michael_Visser zei:
    > Er komt meer bij kijken dan enkel wat advies op het forum, het begint toch bij kennis.
    > Koop een boek waar je wat aan heb en dan zeker niet één van Fajah of Sonja, Ik weet wel dat het boek "de FIT methode" een boek is waar de basis goed uitgelegd wordt mbt voeding en training, voor de gevorderde niet echt aan te raden.
    >
    > https://shop.fit.nl/wp-content/uploads/2017/07/FIT-Methode-2.0-Inkijk-exemplaar-3-turbo-1.pdf

    Bedankt Michael aan deze tips heb ik al wat! Hier ben ik naar opzoek. Zie door de bomen het bos namelijk niet meer ;)

    En Sonja en Fajah zijn het sowieso al niet voor mij!
  • tessinnemee1
    tessinnemee1 Berichten: 27 Member
    Opties
    U kunt ook op internet veel recepten vinden om uit te proberen! Deze zijn vaak makkelijk te maken en ook nog eens gezond. Dit is voor mij een goede motivatie (zo zie ik ook in dat gezond eten heel lekker kan zijn!). Suc6 ;)