Ik geef het een jaar. — Dutch (Netherlands)

Ik geef het een jaar.

Opties
pri5cil
pri5cil Berichten: 2 Member
Hallo allemaal.

Ik ben Priscilla en ik heb obesitas.

Ik kwam er laatst achter dat ik mijn 3 jarige dochter niet bij kan houden met rennen. En toen wist ik: het roer moet nu echt om.

Zo ben ik dus nu al 4 dagen bezig met letten op mijn voeding. Kleinere porties eten, niet snoepen etc.

Ik ben al vaker begonnen met diëten en ook al vaker gestopt. Nu doe ik het voor mijn dochters. Ik wil dat ze een fitte mama hebben waar ze nog lang dingen mee kunnen ondernemen.

Ik geef mezelf een jaar. Een jaar om toch zeker 40 kilo af te vallen.

Ik hoop dat ik hier wat steun kan vinden als ik er doorheen zit.
Maar ook een feestje kan vieren als ik de eerste 10 kilo kwijt ben bijvoorbeeld.

Groetjes Priscilla.

Reacties

  • roksy2343
    roksy2343 Berichten: 19 Member
    Opties
    Heel veel succes en je hebt een mooie motivatie!! Kijk bij moeilijke dagen altijd naar je dochter!!!
  • mblaasse32
    mblaasse32 Berichten: 208 Member
    Opties
    Heel veel succes tip hou een dag in de week om een beetje te snoepen dan hou je het strakke schema beter vol
  • clittleangelindy
    clittleangelindy Berichten: 7 Member
    Opties
    > @pri5cil zei:
    > Hallo allemaal.
    >
    > Ik ben Priscilla en ik heb obesitas.
    >
    > Ik kwam er laatst achter dat ik mijn 3 jarige dochter niet bij kan houden met rennen. En toen wist ik: het roer moet nu echt om.
    >
    > Zo ben ik dus nu al 4 dagen bezig met letten op mijn voeding. Kleinere porties eten, niet snoepen etc.
    >
    > Ik ben al vaker begonnen met diëten en ook al vaker gestopt. Nu doe ik het voor mijn dochters. Ik wil dat ze een fitte mama hebben waar ze nog lang dingen mee kunnen ondernemen.
    >
    > Ik geef mezelf een jaar. Een jaar om toch zeker 40 kilo af te vallen.
    >
    > Ik hoop dat ik hier wat steun kan vinden als ik er doorheen zit.
    > Maar ook een feestje kan vieren als ik de eerste 10 kilo kwijt ben bijvoorbeeld.
    >
    > Groetjes Priscilla.

    Hey hey
    Hier hetzelfde probleem.
    Nu maar hopen dat we het kunnen!
    Motivatie is er nu alleen de doorzettingsvermogen.
    Ik ben hierdoor een eigen blog begonnen. Om zo samen met andere tips en recepten te kunnen delen. En onze verhaal te kunnen doen.

    www.cindyrutteman92.wixsite.com/mijnsite

    Laat zeker je verhaal achter.
    Heel veel succes :)
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Ik ben in 2017 tussen 2 januari en 22 december ook 41 kg afgevallen. Het kan dus echt. Hou je lange termijn doelen goed voor ogen en vraag om hulp waar nodig. Je kan dit!
  • ellebels
    ellebels Berichten: 2 Member
    Opties
    Supergoed dat je het besluit genomen hebt! En wat een mooie motivatie, voor je kindje. Wat mij in mijn reis geholpen heeft is een bulletjournal, met beloningen bij elke 5 kilo (dagje sauna, nieuwe oorbellen e.d.). Heel veel succes ermee!
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Welkom en succes