bodyshred jillian michaels — Dutch (Netherlands)

bodyshred jillian michaels

Opties
16fitjf
16fitjf Berichten: 9 Member
Zijn er nog meer mensen die dit fitness programna volgen

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Nog nooit van gehoord, kan je er wat meer over vertellen?
  • soliman1992
    soliman1992 Berichten: 1 Member
    Opties
    Inderdaad ben ook erg nieuwschierig daarnaar :) :)
  • 16fitjf
    16fitjf Berichten: 9 Member
    Opties
    > @soliman1992 zei:
    > Inderdaad ben ook erg nieuwschierig daarnaar :) :)
    Is echt superintensief en leuk
  • 16fitjf
    16fitjf Berichten: 9 Member
    Opties
    > @16fitjf zei:
    >
    > > @soliman1992 zei:
    > > Inderdaad ben ook erg nieuwschierig daarnaar :)
    >
  • 16fitjf
    16fitjf Berichten: 9 Member
    Opties
    Is heel intensief en leuk
  • empress_13
    empress_13 Berichten: 1 Member
    januari 2018 aangepast
    Opties
    Als je je goed aan het programma houd en normale calorieën eet (niet haar aanbevolen 1200 maar meer ) dan haal je geweldige resultaten. Ik heb mijn spierweefsel enorm zien toenemen en mijn vetpercentage zien afnemen. Qua gewicht scheelde het maar vijf kilo ofzo maar mijn lijf is zoveel strakker en mooier geworden. Ik heb nu zichtbare spieren en dat heb ik nooit gehad. Na twee maanden intensief ben ik minder gaan trainen, van zes dagen per week naar drie (plus twee keer yoga) en mix haar verschillende programma's zoals 30 Day ripped , body revolution, yoga meltdown, killer buns and thighs en six weeks abs. Zodat ik me niet verveel. Dit doe ik nu zo'n twee jaar. Ben totaal 27 kilo lichter maar zie er heel anders uit dan de laatste keer dat ik dit gewicht had. Ben veel sterker. Heb ook nooit meer last van mijn rug bijvoorbeeld omdat mijn houding veranderd is. Ik moet wel zeggen dat ik meerdere keren, vooral in het begin blessures heb opgelopen. Simpelweg omdat het tempo te hoog is soms om op goede vorm te letten. Ik zou als beginner eerst rustig leren (via YouTube en bij een spiegel) hoe je je spieren aan moet spannen en je houding sterk moet maken bij bepaalde oefeningen als push ups, squats en sit ups bijvoorbeeld. Om te voorkomen dat je dus de spieren overbelast of last krijgt van je rug en nek. Draag bij deze trainingen ook altijd goede schoenen trouwens. Ivm knieën en enkels.
  • 16fitjf
    16fitjf Berichten: 9 Member
    Opties
    Hi
    Bedankt voor je reactie.

    Ik vind het echt leuk om te doen. Ik ben nu al 3 weken behoorlijk grieperig en nu echt benauwd. Dus sporten lukt deze week niet. Maar ik was bij week 3-4 en wil dat volg. Week weer oppakken .
    Ook pas ik t aan omdat ik nog niet alles kan.
    Daarna wil ik body revolution doen. Ik ga ook dagelijks krachhttraining erbij oppakken.
    En loop min. 30 min per dag met mijn hond.
    Ik baal nu echt maar vorige week was ik ook ziek en toch gewerkt en gesport maar ik ziek niet uit. Dus ik moet mezelf echt dwingen om even uit te rusten.
    Ik moet alleen wel gezonder eten. Want qua kracht ga ik vooruit. Maar qua gewicht nog niet daardoor.
  • 16fitjf
    16fitjf Berichten: 9 Member
    Opties
    > @LaurensE1 zei:
    > Nog nooit van gehoord, kan je er wat meer over vertellen?
  • 16fitjf
    16fitjf Berichten: 9 Member
    Opties
    Hier is een link over bodyshred
    www.bestwomensworkoutreviews.com/
    Jillian-michaels-bodyshred-dvd-review

    Op deze site staan ook duidelijk de oefeningen beschreven.
    is een 30 min non stop workout.
    core strength cardio
    Superintensief en leuk maar voor beginner zoals ik wel aanpassen