Uit eten — Dutch (Netherlands)

Uit eten

Opties
Ik ga niet zo heel veel uit eten (eigenlijk nooit), maar deze week 2 keer.

Hoe compenseren jullie het uit eten gaan?
Misschien extra sporten?
Of compenseren jullie het niet en neem je een 'baaldag'?
Of misschien iets anders.
What to do, what to do?

Reacties

  • smeetsbogaart
    smeetsbogaart Berichten: 47 Member
    Opties
    Als ik al uit ga eten, probeer ik evengoed op te letten wat ik tot me neem. Meestal iets van vis of zo, dat is zover ik weet het meest mager. En als het vettere vis is, dan doe ik wat minder andere dingen op mijn bord. Sommige vetten heb je nodig, toch?
    Mocht het een keer zo zijn dat er frieten gehaald worden en ik echt geen ander alternatief in huis heb, dan schrijf ik het evengoed wel op, maar wandel ik een extra blokje met de hond of sport ik wat extra.

    Maarja... ik ben net begonnen en dus nog hartstikke fanatiek.
    Als ik langer bezig ben en ik echt trek heb in iets “ongezonds” of in teveel (meestal bij uit eten ja), dan ben ik geneigd er een ‘baaldag’ van te maken.. ten minste... dat was de vorige keren zo
  • dutchandkiwi
    dutchandkiwi Berichten: 50 Member
    Opties
    Ik kies zorgvuldig op de kaart
    Vooraf als we het doen.soep ongebonden zonder brood
    Meestal een vis en dan wel gegrild Salade maar vraag de dressing apart
    Ook mogelijk een doggybag de helft mee naar huis of wat een vriendin vaak doet twee maal een voorgerecht bestellen

    Ik eet regelmatig buiten de deur en het lukt best wel maar het is oefenen
  • jorg19x
    jorg19x Berichten: 12 Member
    Opties
    Ik ga een km of 20 lopen, mits dat het in het weekend is natuurlijk.
  • Morsalw
    Morsalw Berichten: 60 Member
    Opties
    Ik probeer uit eten te minimaliseren naar ‘uit lunchen’ en dan zoek ik van die nieuwe hippe tentjes op; saladebar, veganistisch cafe etc. Hier wordt er veel meer rekening gehouden met speciale wensen.
  • sanneweightlossjourney