Van 115kg, 26% vet naar 90kg, ong 12% vet — Dutch (Netherlands)

Van 115kg, 26% vet naar 90kg, ong 12% vet

Opties
Hi iedereen,

Ik heb in oktober een doel voor mezelf gezet om in totaal 25kg af te vallen, zonder daarbij spiermassa te verliezen. Inmiddels ben ik bijna 15kg lichter en ben ik nog steeds erg gemotiveerd om het doel te behalen (planning staat nu voor mei). Ik was benieuwd of er misschien iemand tips had qua voeding en/of workouts die me daarbij helpen.

Alvast bedankt!

Laurens

P.s. net zoals velen hier gebruiken niet veel van mijn vrienden mfp, dus mocht je benieuwd zijn naar wat ik nu eet bijvoorbeeld ter inspiratie voeg me dan gerust toe!

Reacties

  • brutalist1463
    brutalist1463 Berichten: 23 Member
    Opties
    ik heb je een uitnodiging verstuurd ik zeg hop on lets go
  • inarabird
    inarabird Berichten: 11 Member
    Opties
    Welke workouts doe je. Ik ben begonnen trainen met kettlebell waarbij je meerdere spiergroepen tegelijk traint. Ik ben bij elke sporten dieet al spiermassa verloren. Nu behoudt ik het en hoop ik het op te bouwen
  • laurenszw93
    laurenszw93 Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik heb eerst alleen maar kracht training schema's gevolgd waarbij ik elke dag een andere spiergroep deed zonder cardio. Ik ben afgelopen week begonnen met push en pull verspreid over 3 dagen met de 4e dag HIIT
  • mblaasse32
    mblaasse32 Berichten: 208 Member
    Opties
    Hiit burpees, kist, jumpingjacks, mountainclimber, sprinten goed voor je conditie en verbrand zeker