Verbranding kcal door krachttraining
sanneweightlossjourney
Hey all,
Ik sport in de sportschool waar ik ook krachttraining doe, maar als ik dit op mfp invul, zie ik niet hoeveel kcal ik heb verbrand.
Hebben jullie enig idee waar ik dat kan aanpassen, want ik denk dat ik na een uur krachttraining wel iets verbrand heb en ik wil graag de balans weren tussen wat er in komt qua eten en eruit gaat qua sporten.
Groetjes van mij
Ik sport in de sportschool waar ik ook krachttraining doe, maar als ik dit op mfp invul, zie ik niet hoeveel kcal ik heb verbrand.
Hebben jullie enig idee waar ik dat kan aanpassen, want ik denk dat ik na een uur krachttraining wel iets verbrand heb en ik wil graag de balans weren tussen wat er in komt qua eten en eruit gaat qua sporten.
Groetjes van mij
0
Reacties
-
he sanne ik heb sinds kort een fitbit gekocht hier kan je alles mee bij houden echt een super horloge0
-
> @brutalist1463 zei:
> he sanne ik heb sinds kort een fitbit gekocht hier kan je alles mee bij houden echt een super horloge
Die staat op mijn beloningslijstje als ik wat kg kwijt ben, tot die tijd zoek ik even een andere manier om het op te pakken.1 -
Als ik een uur kracht training doe geeft m'n Garmin tussen de 400 - 500 kcal. aan, maar zou niet zo ff weten hoeveel gemiddeld dat bij een vrouw zou zijn.
calorieenverbranden.nl/sporten/krachttraining Ik vind dat ze wel erg ruig zijn met het aantal verbrande calorieën1
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora