Verhouding
suus1973
Hallo, ik ben n vrouw van 44 jr, weeg 62 kg en sport 2x per week. Hoe moet ik mijn macros invullen om 9 kg af te vallen ?
0
Reacties
-
Je kunt al je info bij doelen invullen, dan rekent de app het voor je uit1
-
Je kunt beter je BMR en TDEE in een van de vele calculaters op het internet invullen. MFP zit vaak heel erg laag qua calorieën, omdat lichaamsverhoudingen niet worden meegenomen. Plus; gewicht verliezen gaat nooit lineair, waardoor het nooit mogelijk is om bijv. constant 0,5kg per week te verliezen, terwijl de app die mogelijkheid wel weergeeft.3
-
De app is niet zo betrouwbaar, zie de comment van Hanne.0
-
Ik wil bijv 100 koolhydr max in nemen op n dag om af te vallen . Maar moet ik meer innemen na uitgevoerde activiteiten ? Of bij de 100 blijven ?0
-
Ik wil bijv 100 koolhydr max in nemen op n dag om af te vallen
Recent postte Chivo hier iets over:
Een groot systematisch overzichtsartikel en meta-analyse waarin de gezocht is naar de correlatie koolhydraatinname en gewicht. Zoals je in de grafiek ziet, lijkt het aardig in balans. Anders gesteld, koolhydraatinname is neutraal als het gaat om gewicht(stoename).
http://bmjopen.bmj.com/content/8/2/e018449
Er was grote heterogeniteit onder de deelnemende onderzoeken, waardoor het lastig is om ze met elkaar te vergelijken. Ook lijkt er een lichte bevoordeling te zijn en de auteurs hebben daarop geprobeerd te corrigeren. Bij elkaar zijn er wel wat beperkingen, maar de analyse toont aan dat de relatie tussen koolhydraatinname en obesitas, weinig waarschijnlijk is.Maar moet ik meer innemen na uitgevoerde activiteiten ? Of bij de 100 blijven?
0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes