Doe ik het uberhaupt goed? — Dutch (Netherlands)

Doe ik het uberhaupt goed?

Opties
Hallo, ik vraag me nu af of ik het wel goed doe.
Ik zit met overgewicht, op dit moment 98,5kg ben 185cm groot en 19 jaar. Ik ben al 8,5 kg kwijt. Alleen ik eet dagelijks rond de 1200 a 1500 calorieën. Ik sport ongeveer 3 a 4 dagen in de week waarvan 3 dagen met krachttraining(gewichten die ik heb gekocht). Ik werk jn een magazijn 30 tot 40 uur per week. Ook dit werk is aardig actief en je beweegt aardig veel. Ik begin mijn krachttraining dagen met een kwartier fietsen en wat lichte strek oefeningen om wat warm te worden. Dag 1, benen (kuiten quadriceps) & schouder, dag 2 rug & biceps en dag 3 borst, buik en triceps. Dag 4 is cardio, dus ga ik een uurtje / anderhalf uur fietse , Ik doe wat verschillende oefeningen waar ik dan ongeveer een uur mee bezig ben met een minuut of 1/2 rust per reps,
Alleen val ik nu af met vet of spier ? En is dit wel goed of wat? Ik heb geen ervaren hulp gezocht ik heb gewoon wat apps geprobeert hou me voeding goed en ben hier dus goed aan t opletten. Zoja als ik het goed doe of niet goed doe, zou ik graag wel wat tips ontvangen wat er beter kan of wat ik niet moet doen. Ben al 4 maanden bezig maar door kerst en carnaval is het een beetje gaan schommelen van steeds kilos kwijt naar kilos aankomen en vanaf nu toch wel echt goed bezig willen zijn.
Maar alsnog bij deze, zijn er tips of reacties wat beter moet en of ik het wel goed doe.
Alvast bedankt!