Tips voor thuis sporten? — Dutch (Netherlands)

Tips voor thuis sporten?

Opties
Hoi allemaal,

Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die thuis sporten. Ik sport al een tijdje thuis en ik maak gebruik van Fitnessblender.com. Dit is een fijne site met gratis workouts. Heeft iemand nog tips op het gebied van websites waar gratis workouts op staan?

Ik vind eigenlijk alles wel leuk, HIIT, cardio, krachttraining, kickboxen, kettlebells..

Alvast bedankt!

Reacties

  • wytske_vdzee
    wytske_vdzee Berichten: 1 Member
    Opties
    Hay!!

    ik gebruik de app van Nike (NTC). De app heeft verschillende trainingen variërend van tijd, spiergroep, equipment, focus en niveau (beginner e.d.). Je kunt het zien als een virtuele trainer, ze vertellen welke oefening je gaat doen en telt tijd af. Ook doen ze voor hoor een oefening moet. Ook hebben ze paar yoga sessies tussen. Ik vind het ene hele fijn app en gebruik het al jaren! Ok, soms onderbreek ik het als ik weer wat anders heb gevonden.. Maar kom toch steeds weer terug op de app.

    Enjoy! :smile:
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Leuk topic! :)
  • Barbara5037
    Barbara5037 Berichten: 38 Member
    Opties
    ik doe You tube workouts van Lucyssquat en optima vita
  • ajgisolf
    ajgisolf Berichten: 1 Member
    maart 2018 aangepast
    Opties
    Hi!

    Ik heb thuis schema’s van personal body plan. Vast wel eens van gehoord! Kan je die toesturen?
  • lmmulder99
    lmmulder99 Berichten: 34 Member
    Opties
    > @ajgisolf zei:
    >
    >
    > Hi!
    >
    > Ik heb thuis schema’s van personal body plan. Vast wel eens van gehoord! Kan je die toesturen?

    Wat voor soort oefeningen zitten daarbij? :)
  • smeetsbogaart
    smeetsbogaart Berichten: 47 Member
    Opties
    > @ajgisolf zei:
    >
    >
    > Hi!
    >
    > Ik heb thuis schema’s van personal body plan. Vast wel eens van gehoord! Kan je die toesturen?

    Als je toch bezig bent... ligt er natuurlijk aan welk niveau het is en of je het ook op kunt bouwen. Maar wil je ze doorsturen? Kan nooit geen kwaad om eens te kijken wat het is en of het leuk is om te doen. Ben zo onderhand wel klaar met wii-fit u ;)
  • Michael_Visser
    Michael_Visser Berichten: 74 Member
    Opties
    Gebruik zelf de software van Virtuagym, is voor zowel pc en telefoon. staan een hoop programma's op, maar ik maak ze in principe altijd zelf. Virtuagym is niet gratis overigens.
  • inarabird
    inarabird Berichten: 11 Member
    Opties
    Ik doe de hasfit workouts. Ik varieer met kettebell,hiit,tabata en dumbells. Staan op YouTube maar ze hebben nu ook een website en app
  • voormezelf2017
    voormezelf2017 Berichten: 1 Member
    Opties
    You tube:sissy mua.tiffanyroth workouts. tone it up.zijn mijn 3 favoriete met tiffanyroth ben ik in 3 maanden 27 kg afgevallen dus ik raad haar zeker aan.sissy en tiu hebben een bikiniserie en tiffany op haar site kun je een gratis fitnes schema aanvragen. succes !!
  • KIF2901
    KIF2901 Berichten: 7 Member
    Opties
    Kijk ook eens in je appstore. Daar heb ik m'n app voor oa de kettlebell gevonden. Ik zocht een timer voor intervaloefeningen en kwam daardoor op verschillende Tabitha apps uit
  • RoswithaRoswitha
    RoswithaRoswitha Berichten: 1 Member
    Opties
    Wat ook leuke work outs zijn is van
    × Billy Blank(s) (bootcamp bijv)
    × Shaun T (Insanity bijv.)
    × Body combat van Less Mills
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Billy Blanks... holy moly... dat is een oude! :smile:
  • Merenn
    Merenn Berichten: 4 Member
    Opties
    Shaun T heeft ongelooflijk veel leuke en erg goede workouts!