Ik heb een maagballon en zoek mede balonners — Dutch (Netherlands)

Ik heb een maagballon en zoek mede balonners

Opties
Hai
Ik heb sinds 9 januari 2018 een maagballon. Ik zoek anderen die ook een maagballon nu hebben om ervaringen te delen.

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Annemarie, welkom en succes! Als je vragen hebt, stel ze gerust. Dit is wel een specifieke vraag, ik kan me niet herinneren of dit eerder op het forum besproken is en er dus andere leden zijn. We gaan het zien
  • annemarie1980elshout
    annemarie1980elshout Berichten: 12 Member
    Opties
    Jammer. Niemand hier ...
  • lmmulder99
    lmmulder99 Berichten: 34 Member
    Opties
    > @annemarie1980elshout zei:
    > Jammer. Niemand hier ...

    Jammer inderdaad! Wie weet komt er nog iemand :). Ik wilde er toch even op reageren ook al kan ik geen ervaringen met je uitwisselen.

    Hoe bevalt het je? Gaat het afvallen nu het zelfde als voorheen of is het heel anders eten nu?
    Sorry als dit domme vragen zijn, ik heb er totaal geen kennis van maar ben er wel benieuwd naar :). Je hoort dat mensen helemaal opnieuw moeten leren wat ze wel en niet kunnen eten?
  • mrs_hekate
    mrs_hekate Berichten: 234 Member
    Opties
    Hoi hoi, waar heb jij je maagballon laten plaatsen? Ik begreep in het ziekenhuis dat een maagballon of maagband niet meer geplaatst worden. Mijn ex-neef (was met mijn nichtje) is er heel ziek van geweest. Ik hoop dat het met jou beter gaat. Zelf heb ik een maagverkleining gehad