2 de poging met deze super app. — Dutch (Netherlands)

2 de poging met deze super app.

Opties
vivyte
vivyte Berichten: 3 Member
maart 2018 aangepast in Stel jezelf voor
Hallo..mijn naam is Sylvie, 49 jaar, 2 zonen en dit jaar 29 jaar getrouwd ...heb de aandoening fibromyalgie en rug-en nekproblemen waaraan ik ben geopereerd...nek 1 keer maar rug 2 keer en nog last aan rug. Ben nu weer aan de 2de week bezig....27/2 begonnen. Ik heb dit enkele jaren geleden 3 jaar volgehouden maar door enkele tegenslagen mijn motivatie verloren.ik had maatje 36 en nu 40. Hoop hier enkele vriendinnen te maken om ideeën uit te wisselen en elkaar te motiveren. Ben al 1,1 kg kwijt op 1 week..nog 12 kg te gaan. Ik ga voor -1 kg per week want wil er deze zomer al veel beter uitzien en gezonder en doe sinds 1 week powerwalking (stappen op muziek) via you tube...met mijn aandoening de enigste sport die ik aankan...en gemakkelijk te volgen.. ben super gemotiveerd..en hoop het nu te blijven.
Mvg Sylvie.

Reacties

  • daisyceuppens
    daisyceuppens Berichten: 5 Member
    Opties
    Hallo.. ik ban daisy.. 35 jaar.. en ik ben maandag terug gestart.. ik had me even laten gaan en zit op het max.van gewicht nu.. ik had me al aangesloten aan een ander groepje.. maar niemand antwoord daar of motiveert ook niet echt.. en dat is net het doel vind ik .
    Zoals ik dus zeg.. ik ben maandag gestart.. en ben nu 1.5 kg afgevallen.
    Ik heb een klik gemaakt. En hoop deze.. samen met jullie.. te behouden...!
    Ik ben iemand die na een maand zegt . Ik geef het op. Dus ik hoop echt dat ik deze keer volhoud.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Sylvie en Daisy, welkom en succes! Als je vragen hebt, stel ze gerust. 1kg per week is wel erg veel, misschien wat rustiger aan beginnen zodat het makkelijker vol te houden is?

    Heb je je BMR en TDEE uitgerekend? Zoek een TDEE calculator online en kijk wat eruit komt. Er is op het forum hier een topic met veel info erover
  • daisyceuppens
    daisyceuppens Berichten: 5 Member
    Opties
    > @LaurensE1 zei:
    > Hi Sylvie en Daisy, welkom en succes! Als je vragen hebt, stel ze gerust. 1kg per week is wel erg veel, misschien wat rustiger aan beginnen zodat het makkelijker vol te houden is?
    >
    > Heb je je BMR en TDEE uitgerekend? Zoek een TDEE calculator online en kijk wat eruit komt. Er is op het forum hier een topic met veel info erover

    Ik denk gewoon dat dat mijn overtollige kilootjes zijn dat er direct afgaan.. is bij mij meestal het geval.. de eerste 3 kilo gaat er altijd direct af ... maar daarna is het veel moeilijker.. ik moet zeggen. Ik heb wel geen hongergevoel.dus ben me zeker niet aan het uithongeren