Kan ik maaltijden van andere vinden? — Dutch (Netherlands)

Kan ik maaltijden van andere vinden?

Opties
Mattaboy10
Mattaboy10 Berichten: 2 Member
Dag allen,

Ik had een vraag. Kan ik maaltijden/recepten van anderen vinden? Misschien kan ik dan ontbijtjes vinden bijvoorbeeld met aardig wat goede calorieen zodat ik zelf niet steeds van alles moet gaan proberen. Ik moet dagelijks 3000 calorieen halen om aan te komen en heb hier aardig wat moeite mee. Als ik misschien recepten of producten kan zien van anderen die veel calorieen bevatten maar dan weer niet al te veel vetten etc. kan dit mij goed helpen.

Groet,

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,446 MFP Moderator
    Opties
    Je kunt de recepten en maaltijden die openbaar in de database staan inzien. Ik zal even voor je kijken hoe je daarin het beste kan kijken/zoeken, ik denk via desktop.

    Ook kan je die van vrienden zien voorbijkomen.
  • KIF2901
    KIF2901 Berichten: 7 Member
    Opties
    Wow! 3000 is ook best een behoorlijk aantal! Ik was verbaasd toen ik zag hoeveel calorieën mijn ontbijt (havermout) heeft. Dat zou dus mss een geschikte basis zijn om aan te vullen? Voor de lunch voeg ik aan salades een kleine portie linzen, zilvervliesrijst en/of spelt toe. (voorgegaard van AH eigen merk) Anders vult het niet zo. Maar denk bv ook aan kikkererwten ed. Zijn iig gezonde kh/calorieën. Succes iig!
  • Bikkeltje
    Bikkeltje Berichten: 8 Member
    Opties
    Hey ik moet ook aankomen. Dus veel calorieën eten maar niet zo veel als jij zegt.. da's namelijk echt niet goed véél.
    Ik drink nutridink drankjes op advies van de diëtisten. Als je wil mag je me toevoegen dan kunnen we elkaar dag boek bekijken.. Ik eet trouwen ook vaak ongezonde dingen en dan haal ik me calorie doel nog niet...