De juiste trainingswijze kiezen
Denise28091
Hey,
Graag wil ik advies over het trainen in de sportschool. Ik ben nu ongeveer een anderhalve maand bezig en hanteer nu 3 x 15 sets en met een gewicht waarvan ik net de laatste herhalingen volhou. Ik krijg hier ook geen spierpijn van. Ik train 3 a 4 keer een uur per week.
Mijn doel is afvallen maar ook wil ik graag meer spieren kweken en strakker in me vel zitten.
Door zoveel verschillende verhalen weet ik nu niet meer of ik het effectief train. Is het namelijk niet beter om bijv. 14,12,10 herhalingen te doen en bij elke het gewicht te verhogen?
Ik hoop dat iemand mij advies kan geven.
Graag wil ik advies over het trainen in de sportschool. Ik ben nu ongeveer een anderhalve maand bezig en hanteer nu 3 x 15 sets en met een gewicht waarvan ik net de laatste herhalingen volhou. Ik krijg hier ook geen spierpijn van. Ik train 3 a 4 keer een uur per week.
Mijn doel is afvallen maar ook wil ik graag meer spieren kweken en strakker in me vel zitten.
Door zoveel verschillende verhalen weet ik nu niet meer of ik het effectief train. Is het namelijk niet beter om bijv. 14,12,10 herhalingen te doen en bij elke het gewicht te verhogen?
Ik hoop dat iemand mij advies kan geven.
1
Reacties
-
Mijn doel is afvallen maar ook wil ik graag meer spieren kweken en strakker in me vel zitten.Door zoveel verschillende verhalen weet ik nu niet meer of ik het effectief train. Is het namelijk niet beter om bijv. 14,12,10 herhalingen te doen en bij elke het gewicht te verhogen?
Succes.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes