Voorstellen & doelen — Dutch (Netherlands)

Voorstellen & doelen

Opties
Sytze22
Sytze22 Berichten: 1 Member
Hallo iedereen! Ik moest mij maar eens voorstellen voor die extra stok achter de deur. :p

Mijn naam is Sytze, ik ben (net) 24 jaar. Ik ben 1.90 lang en weeg nu sinds vanmorgen 100kg.

Sinds 17 juni ben ik samenwonend met mijn vriendin, waarmee ik nu bijna 8 jaar een relatie heb.

Ik loop al een poos met het idee om weer af te gaan vallen (alweer) en dan nu ook goed op mijn voeding te gaan letten. Ik ben drie weken terug begonnen op 105 kilo, nadat ik mijn kledingkast aan het opruimen was. Ik had al een hele tijd geen overhemd meer aan gehad en dacht; Goh, misschien wel weer eens leuk! Tot mijn grote schrik wou geen enkele meer sluiten! (rond mijn buik). Hierna mezelf gewogen en dus de conclusie getrokken dat het tijd is voor verandering.

Begin 2016 woog ik 82 kilo en ik sportte 3x in de week. Nu heb ik het 3x per week sporten ook weer opgepakt.

Mijn doel is om weer op die 80 kilo te komen. Ik hoef geen goddelijk lichaam, maar een plat buikje is altijd wel een droom geweest. o:)

Ik wens iedereen heel veel geluk en dezelfde motivatie die ik nu heb toe met het behalen van je doelen!

Reacties