Goed bezig zijn. — Dutch (Netherlands)

Goed bezig zijn.

Opties
marretjebaum
marretjebaum Berichten: 1 Member
Hallo allemaal, ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Marian en 47 jaar jong. Sinds Oktober ben ik met behulp van een personal trainer bezig om van mijn overgewicht af te komen. In het begin zag ik nog niet veel maar nu na zo'n 4,5 maand komen de veranderen. Gewicht eraf, verandering van figuur en steeds met kleine stappen gaat het beter. Ik sport samen met mijn man 3 x in de week in de sportschool en daarnaast doen we ook nog hardlopen samen. Het eerste doel is dus om van mijn overgewicht af te komen. Het 2e doel is een 5 km loop te doen samen met mijn man. Verder zijn we ook heel erg bezig met onze voeding alhoewel we in het weekend nog wel eens wat nemen. Maar altijd met mate en de app in de gaten houdend

Reacties

  • sjonbaum
    sjonbaum Berichten: 13 Member
    Opties
    > @marretjebaum zei:
    > Hallo allemaal, ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Marian en 47 jaar jong. Sinds Oktober ben ik met behulp van een personal trainer bezig om van mijn overgewicht af te komen. In het begin zag ik nog niet veel maar nu na zo'n 4,5 maand komen de veranderen. Gewicht eraf, verandering van figuur en steeds met kleine stappen gaat het beter. Ik sport samen met mijn man 3 x in de week in de sportschool en daarnaast doen we ook nog hardlopen samen. Het eerste doel is dus om van mijn overgewicht af te komen. Het 2e doel is een 5 km loop te doen samen met mijn man. Verder zijn we ook heel erg bezig met onze voeding alhoewel we in het weekend nog wel eens wat nemen. Maar altijd met mate en de app in de gaten houdend

    Je bent keigoed bezig schat, en vanavond neem ik je weer mee op sleeptouw
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Marian welkom en succes! Als je vragen hebt, stel ze gerust.
  • paulalantink
    paulalantink Berichten: 12 Member
    Opties
    Samen gaat het toch een stuk makkelijker hè? Fijn dat je zo'n persoon in je leven hebt en elkaar "erdoorheen kunt slepen" op moeilijke momenten.. heel veel succes! En geniet van je al behaalde resultaten natuurlijk ;)
  • food1980
    food1980 Berichten: 1 Member
    Opties
    Jongens even een vraag. Als ik wil invoeren dat ik linzen heb gegeten moet ik dan noteren bijv: 50 gram ongekookt of alles gekookt invoeren?
    Bedankt groet sofi!
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Je dient alles ongekookt af te wegen en in te voeren.