WOD loggen
Liekjh
Hee hee!
Iemand tips waaronder ik een Crossfit wod het beste kan loggen? Meeste loop trainingen log ik dmv mijn TomTom maar met Crossfit draag ik deze niet (Iets te fanatiek)!
Alvast bedankt (:
Iemand tips waaronder ik een Crossfit wod het beste kan loggen? Meeste loop trainingen log ik dmv mijn TomTom maar met Crossfit draag ik deze niet (Iets te fanatiek)!
Alvast bedankt (:
0
Reacties
-
Ik doe zelf ook CrossFit en persoonlijk maak ik gebruik van een hartslagmeter, omdat de ene WOD de andere niet is en je niet een standaard verbranding hebt. Het is dus lastig om een standaard training in te voeren.2
-
Klopt... misschien maar eens kijken voor een hartslagmeter voor om mijn middel i.p.v. pols. Anders kn ik mijn wraps niet dragen tijdens de wod of KB snatches... horloge zo kapot haha0
-
Ik draag wel mijn fitbit.. als het een wod is met KB snatches of nouja andere dingen, doe ik hem gewoon niet om !1
-
Ik heb zelf een polar met polssensor, maar gebruik zelf nog een hartslagmeter om de borst. Als er KB snatches in zitten doe ik alleen even voor dat moment het horloge af (of voor de gehele wod), omdat ie verbinding heeft middels mijn hartslagmeter om de borst.
Wrist wraps gebruik ik niet, dus daar heb ik zelf geen issues mee1
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes