Error — Dutch (Netherlands)

Error

Opties
Meer mensen waar al hele dag een error komt bij het toevoegen van je eten

Reacties

  • brendakerkman
    brendakerkman Berichten: 4 Member
    Opties
    Ja, hier nog 1 EN mijn fitbit word niet meer geregistreerd qua activiteiten..... alles al geprobeerd, maar niks helpt helaas... wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben
  • ilseverhees
    ilseverhees Berichten: 39 Member
    Opties
    Bij mij berekent mfp (sinds gister) niet meer de verbruikte callorien volgens fitbit. Hij laat wel de stappen zien maar geeft niet verbruikte energie meer weer. Is dat ook wat bij jullie het geval is? Vind het heel irritant iig! ☺️
  • Lorune
    Lorune Berichten: 1 Member
    Opties
    Constant het zelfde probleem met het invullen inderdaad.
  • roksy2343
    roksy2343 Berichten: 19 Member
    Opties
    Ja hier hetzelfde probleem met mn fitbit... al een paar keer verbinding verbroken van mfp met mn fitbit opnieuw met elkaar verbonden dan doet hij zich even goed zetten met de stappen van dat moment maar hij refresh niet meer dus om weer nieuwe stappen erbij te hebben moet k hem weer ff ontkoppelen en verbinden... zwaar irritant!!! Sinds gister dit probleem..
  • Larisje78
    Larisje78 Berichten: 11 Member
    Opties
    Ik heb problemen met de synchronisatie van mijn Samsung Health. Afgelopen dagen liet ie alleen de stappen nog zien, maar geen calorieën, maar sinds vandaag worden de stappen ook niet meer weergegeven. Ook in heb al meermaals de verbinding verbroken en opnieuw verbonden, maar dit heeft niks opgelost.
  • rs_b
    rs_b Berichten: 76 Member
    Opties
    Oh hier ook ! S Health neemt niets meer over van mfp. Andersom ook geen stappen meer... Zo jammer.hoop dat t snel weer werkt :)
  • ilseverhees
    ilseverhees Berichten: 39 Member
    Opties
    Hen toevallig eerder vandaag een mail gestuurd naar mfp, over het niet goed synchroniseren
    Kreeg het volgende antwoord;

    Hank wrote:
    APR 02, 2018 | 10:29AM PDT
    Thank you for taking the time to contact us. We are sorry for any frustration with Fitbit not syncing; We are currently completing scheduled maintenance on our integration with Fitbit.

    ​In the mean time, we do not recommend unlinking and relinking the integration, as it will not resolve the issue, and will further increase the backlog of sync requests once the maintenance is completed.

    You can find more info and updates at this link: http://myfitnesspal.desk.com/customer/portal/articles/2931708-fitbit-scheduled-maintenance-on-3-30-18

    Thank you for your patience!

    Best,
    Hank
    MyFitnessPal

    -------------------------
  • brendakerkman
    brendakerkman Berichten: 4 Member
    Opties
    Top; dank je wel voor het delen van het bericht! dan maar afwachten en hopen dat het snel opgelost is!
  • roksy2343
    roksy2343 Berichten: 19 Member
    Opties
    Volgens mij werkt het weer!!!