10 kilo afvallen, wie doet er mee? — Dutch (Netherlands)

10 kilo afvallen, wie doet er mee?

Opties
anneanne1162
anneanne1162 Berichten: 4 Member
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Anne en ben op dit moment het zwaarst als ik ooit ben geweest. Op dit moment weeg ik 76 en wil er graag wat kilootjes af. Het ging een poos heel goed, maar ik ben weer helemaal teruggevallen in mijn oude eetpatroon. Ik loop hard en doe ook aan cross training. Herken jij je nou ook in mijn verhaal? Misschien door elkaar te motiveren en elkaars verhalen te horen dat het wel lukt!
«1

Reacties

  • Sabrine71
    Sabrine71 Berichten: 1 Member
    Opties
    Hey, bij mij zijn er al een aantal kilo af maar blijf nu wat hangen. Er zouden er nog 10 af moeten tegen de zomervakantie. Deze week gestart met zwemmen op zondag, woensdag en vrijdag.
    Inderdaad het gaat altijd een tijdje goed en terugvallen in een oud eetpatroon is ook mijn struikelblok.
  • anneanne1162
    anneanne1162 Berichten: 4 Member
    Opties
    Ja ik wil ook graag voor de zomervakantie er wat van af. Wat goed, zwemmen is heel goed! Het eten is en blijft moeilijk...
  • YvetteBiancaC
    YvetteBiancaC Berichten: 18 Member
    Opties
    Hoi, ik ben Yvette en doe graag mee. Ik weeg
    71.5 kg. Ik wil 5 a 6 kg afvallen. Ik ben begonnen met lopen en sport thuis. Het heeft me enige moeite gekost om het sporten op te pakken. Ik hoop het nu vast te houden.
  • rdeboer1990
    rdeboer1990 Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik doe ook mee! Ik weeg nu 78,8 en wil naar de 70! Twee jaar terug woog ik 93 kilo, dus deze laatste kilo's moeten zeker gaan lukken..
  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Oma’s zijn zeker welkom! Goed begin heb je, ga zo door.
  • rdannis2538
    rdannis2538 Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik doe ook graag mee! Sinds dit weekend de app gaan gebruiken eb vanaf vandaag echt weer het gezonde pad op. Ik weeg nu 94,5 einddoel 74. Maar eerste doel is 10 kg voor de zomervakantie.

    Let's do it!!
  • stefanie969
    stefanie969 Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik moet ook zeker 10kg kwijt.ik men nu 75kg. Ik kom eigenlijk van 84kg.was tot 70 kg geraakt al maar jammer genoeg even de moed verloren en er terug 5 bij.
  • pennywise31
    pennywise31 Berichten: 1 Member
    Opties
    Hey ik ben Dave en Ik doe ook graag meee
  • sherylkokonyange
    sherylkokonyange Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik doe mee! Ik kom van 85, maar ben nu 75. Ik wil er graag rond de tien nog af tenzij ik mijzelf er prima uit vind zien. Mijn val kuil is dat ik af en toe binge eat en dan snel weer aan kom. Succes allemaal!! :)
  • precongirl
    precongirl Berichten: 3 Member
    Opties
    Ik doe mee net begonnen weeg 87 en wil het liefst 70 wegen maar 72 zal ik al blij zijn
  • hannysnijders79
    hannysnijders79 Berichten: 3 Member
    Opties
    Ik doe ook mee, ben al aardig opweg mijn doel te halen.
    Woog in januari 88 kg nu 80, maar er moet nog 3 a 4 kg af.
  • wandakoopmans
    wandakoopmans Berichten: 2 Member
    Opties
    Goedemorgen allemaal,
    Wat leuk om te zien dat hier allemaal mensen aansluiten die net als ik net gestart zijn met MFP. Ik ben 2 dagen geleden gestart met MFP en een week geleden met een gezonde leefstijl. Ik volg het traject van The DISQ. Daar mag je een max aan calorieën (en natuurlijk graag de juiste voedzame calorieën). Maar dan moet je natuurlijk wel op een makkelijke manier die calorien gaan tellen. Vandaar dat ik hier uitkwam. Ik wil 8 kilo kwijt en wat meer spiermassa opbouwen. Het begin is bij mij altijd een vliegende start dus de eerste 2 zijn er al af. En nu volhouden
  • wandakoopmans
    wandakoopmans Berichten: 2 Member
    april 2018 aangepast
    Opties
    > @sherylkokonyange zei:
    > Ik doe mee! Ik kom van 85, maar ben nu 75. Ik wil er graag rond de tien nog af tenzij ik mijzelf er prima uit vind zien. Mijn val kuil is dat ik af en toe binge eat en dan snel weer aan kom. Succes allemaal!! :)

    Die eetbuien ken ik ook helaas. Mijn ervaring is dat je de slechte koolhydraten moet mijden. Die wakkeren dit aan. Eet dingen met een lage glycamische index. Die zijn voedzaam en zorgen ervoor dat je bloedsuikerspiegel niet alles een malle stijgt. Succes Sheryl
  • hajar_benkaddour
    hajar_benkaddour Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik doe ook mee!
  • Meurl
    Meurl Berichten: 6 Member
    Opties
    I'm in! Ik kom van 106 kilo en heb met dit al eens 82 gewogen.. helaas zat ik een tijdje niet zo lekker in mijn vel, waardoor ik weer teruggevallen ben! Op dit moment weeg ik 92, maar wil graag naar de 75
  • Meurl
    Meurl Berichten: 6 Member
    Opties
    Trouwens, jullie mogen me graag toevoegen! Ik krijg graag tips en inspiratie van anderen en hun logboeken :)
  • roozya
    roozya Berichten: 1 Member
    Opties
    ⚡️⚡️⚡️Ik wil ook mee doen. Van 86 naar 74! Wat nu? Wat gaan we doen? ⚡️⚡️⚡️
  • Maura2103
    Maura2103 Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik wil er ook graag nog 8 tot 10 kilo af.
  • yhdegier
    yhdegier Berichten: 6 Member
    Opties
    I'm in! Sinds jaren een (al dan niet langzaam) stijgende lijn in mijn gewicht gehad. Regelmatig geprobeerd die trend om te draaien, voornamelijk door bewuster te eten en zo nu en dan een piek in mijn sportregime. Veel gebruik gemaakt van de apps van voedingscentrum, maar ik merk dat ik daar op uitgekeken ben. Door een artikel in de Santé kwam ik terecht bij MFP en ik heb meteen een profiel aangemaakt. Ik ben vastberaden om de trend te doorbreken en terug te gaan naar mijn gewicht van voor ik zelfstandig ging wonen.

    Hopelijk zijn jullie allemaal net zo positief en kunnen we elkaar ondersteunen onze doelen te halen en behouden!
  • yhdegier
    yhdegier Berichten: 6 Member
    Opties
    @anneanne1162 , ben je ook eventueel geïnteresseerd in nieuwe contacten? Ik ben net nieuw en kan wel wat connecties gebruiken
  • loesjuh1984
    loesjuh1984 Berichten: 31 Member
    Opties
    Hoi, ik ben inmiddels 20.4 kg kwijt en zou er nog graag 7-12 kg bij af willen hebben. Ik woog toen ik 4 november begon 107.3 en nu 86.9 kg. Graag zou ik richting de 75 kg willen, maar onder de 80 ben ik al erg tevreden. Ik doe graag mee
  • anneanne1162
    anneanne1162 Berichten: 4 Member
    Opties
    @yhdegier zeker, ik probeer je een vriendschapsverzoek te sturen maar dat lukt niet helemaal. Stuur je mij er even een?
  • Lisette3x
    Lisette3x Berichten: 17 Member
    Opties
    Mag ik ook mee doen?
    Ik wil er ook graag 10 kilo af, die er door schildklierproblemen aangekomen zijn, en heel hardnekkig zijn.
    Ik zat vanmorgen op 76,6, liefst wil ik onder de 65, maar met onder de 70 ben ik ook al heel blij.
    Ik probeer elke dag 1 uur te wandelen of fietsen of volg yoga of pilates.
  • milavanvoorst1252
    milavanvoorst1252 Berichten: 13 Member
    Opties
    Hoi! Ik wil ook meedoen! Ik loop ook hard en wil graag 12 kg afvallen. Het gaat goed, wat ik heel hulpzaam vindt is helemaal geen ongezonde eten thuis te hebben, een keer per maand cheatmeals eten en als je ongezonde trek hebt neem dan lichte kwark met wat bessen of fruit, bij mij helpt altijd.

    Groetjes!
    Mila