Voedingsmiddelen verwijderen
RonaldDaniel99
Hi, ik heb een tijdje in Praag gewoond en daar ben ik begonnen met MyFitnessPal. Het werkte super, alleen ik heb nu allemaal etenswaren in mijn lijstje staan in het Tsjechisch. Om makkelijker te kunnen zoeken zou ik dese graag verwijderen, alleen dat lukt me niet. Ik gebruik nu toch geen Tsjechisch eten meer, dus het is een beetje onpraktisch.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een iPhone.
Alvast bedankt!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een iPhone.
Alvast bedankt!
0
Reacties
-
Hoi Ronald,
Dat zijn automatisch recente voedingsmiddelen uit dat onderdeel van je dagboek, dus die heb je toen je in Praag woonde toegevoegd. Ik geloof niet dat er een manier is die weg te halen, in de toekomst komen er meer NL voedingsmiddelen als je die weer toevoegt. Voor de zekerheid vraag ik het even na. Je mist nu dus het makkelijk aanklikken van de juiste items daarin helaas.1 -
Ik heb het nagevraagd. Het klopt inderdaad, hier is de Engelse uitleg.
>Unfortunately, the Frequent and Recent lists are a bit constricted right now. They were originally created to automatically add to and delete based on frequency of use. However, since the lists can hold several items, this may take time before items start to automatically drop off the lists based on a lack of use.
>Currently, you can only delete items from the frequent list, and this can only be done in our iPhone and iPad apps, or online, at www.MyFitnessPal.com (sign in with the same username and password as the app). Though, at times, when you delete them from the website, they may also delete from the app, this may not always be the case. Sometimes, the syncing between the two does not pick up the item has been deleted, and therefore they remain on the app, even though they’ve been deleted on the website.
>The recent list can not be deleted from at all. We understand this can be a bit frustrating for our members who would like to organize their lists, and we are definitely looking into finding ways to add more controls as a future possibility. Sadly, until then, there really is not a good way to manage those lists.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora