Meer moeders die kilo's kwijt willen — Dutch (Netherlands)

Meer moeders die kilo's kwijt willen

Opties
precongirl
precongirl Berichten: 3 Member
Hoi ik ben steffanie 22 jaar moeder van 2 kindjes.
Ik weet nu 87 en wil het liefst 70 kilo wegen vriendschappen zijn altijd welkom

Reacties

  • Sandraatje123
    Sandraatje123 Berichten: 372 Member
    Opties
    Ik heb je uitgenodigd, ook al zijn mijn kinderen groot en is mijn overgewicht er al af. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
  • annemarie1980elshout
    annemarie1980elshout Berichten: 12 Member
    Opties
    Je mag mij toevoegen
  • erasmusdrive1977
    erasmusdrive1977 Berichten: 1 Member
    Opties
    Hoi ik ben ook 22. Jaar geleden bevallen. Nog 8 kilo te veel.. ben vandaag begonnen met deze app. Heb al zo veel dingen geprobeerd hoop dat dit me motiveerd
  • Stepperdestep
    Stepperdestep Berichten: 3 Member
    Opties
    Ja, ook hier een moeder. Mijn zoontje is 13 maanden. Ik was voor mijn zwangerschap al veel te zwaar maar erna is er nog eens 14 kilo blijven plakken
  • loesjuh1984
    loesjuh1984 Berichten: 31 Member
    Opties
    Hoi ik ben 34 en moeder van 3 kinderen . Ik ben inmiddels 20.4 kg afgevallen vanaf november en weeg nu 86.9 kg. Ik zou zelf graag richting de 75 kg gaan. Je mag me toevoegen
  • sanbooms
    sanbooms Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik ben 36 en mama van een zoontje, vandaag 11 maanden oud. Ik was bijna op gewicht toen bleek dat ik zwanger was. Ben tjidens de zwangerschap 21kg bijgekomen. Het meeste ging er vlot vanaf, bij die laatste 5kg ben ik beginnen jojo'en. Ben vandaag beginnen sporten en let op mijn voeding via deze app. je mag me zeker toevoegen.
  • Lanoja1989
    Lanoja1989 Berichten: 3 Member
    Opties
    Ik ben Larissa, 29 jaar en 35 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. Die wil ik er ook weer vanaf

    Je mag me toevoegen