Hardloop schema's voor beginners tot gevorderd
Jacobscoaching
Hallo allemaal,
Ik ben benieuwd wat voor trainingsschema je hebt gebruikt voor het hardlopen of welke heb je toegepast.
Wat heb je als prettig ervaren? Of wat werkte totaal niet.
Alle adviezen zijn welkom.
Alvast bedankt.
Ik ben benieuwd wat voor trainingsschema je hebt gebruikt voor het hardlopen of welke heb je toegepast.
Wat heb je als prettig ervaren? Of wat werkte totaal niet.
Alle adviezen zijn welkom.
Alvast bedankt.
1
Reacties
-
Heb je niet zoiets als "Evi" of iets met die benaming? Volgens is dat zo'n hardloop app wanneer je met hardlopen wilt of gaat beginnen.0
-
Hier een schema welke ik gebruikt heb om de 5 kilometer te rennen. Hierbij moet ik wel vermelden dat ik dit alleen op hardloopband heb getraind (om persoonlijke redenen).
Ik heb het ervaren als een prettig trainingsschema
1 -
> @Gustaaf85 zei:
> Hier een schema welke ik gebruikt heb om de 5 kilometer te rennen. Hierbij moet ik wel vermelden dat ik dit alleen op hardloopband heb getraind (om persoonlijke redenen).
>
> Ik heb het ervaren als een prettig trainingsschema
Mooi schema! Bedankt0 -
> @itzhanne82 zei:
> Heb je niet zoiets als "Evi" of iets met die benaming? Volgens is dat zo'n hardloop app wanneer je met hardlopen wilt of gaat beginnen.
Ja klopt. De app is tegenwoordig gratis maar je moet betalen voor de trainingsschema's.0 -
op looptijden.nl staan ook gratis schema's dacht ik1
-
Op de site van runnersworld staan schema"s, ben zelf soms wel een paar stappen eerder vooruit gegaan omdat het te makkelijk was en geen last meer van mijn schenen had. Succes1
-
Ik gebruik Runtrainer0
-
Hey, ik met start to run en keep running van evi! En ondertussen op naar de halve marathon, dus het werkte wel voor mij.grtjs0
-
Evi is nou niet bepaald bug vrij, bij iedere fix verzieken ze weer wat anders in de app. Ze hebben overigens wel veel uitdagingen waarmee mooie prijzen gewonnen kunnen worden.0
-
Ik heb opgebouwd op gevoel, ik wilde eerst in tijd opbouwen naar een half uur en toen verder op km en snelheid. Twee weken terug m'n eerste 10 k gelopen4
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora