Hardloop schema's voor beginners tot gevorderd — Dutch (Netherlands)

Hardloop schema's voor beginners tot gevorderd

Opties
Jacobscoaching
Jacobscoaching Berichten: 14 Member
april 2018 aangepast in Fitness en training
Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd wat voor trainingsschema je hebt gebruikt voor het hardlopen of welke heb je toegepast.

Wat heb je als prettig ervaren? Of wat werkte totaal niet.

Alle adviezen zijn welkom.

Alvast bedankt.

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Heb je niet zoiets als "Evi" of iets met die benaming? Volgens is dat zo'n hardloop app wanneer je met hardlopen wilt of gaat beginnen.
  • Minion_training_program
    Minion_training_program Berichten: 1,158 Member
    april 2018 aangepast
    Opties
    Hier een schema welke ik gebruikt heb om de 5 kilometer te rennen. Hierbij moet ik wel vermelden dat ik dit alleen op hardloopband heb getraind (om persoonlijke redenen).

    Ik heb het ervaren als een prettig trainingsschema
  • Jacobscoaching
    Jacobscoaching Berichten: 14 Member
    Opties
    > @Gustaaf85 zei:
    > Hier een schema welke ik gebruikt heb om de 5 kilometer te rennen. Hierbij moet ik wel vermelden dat ik dit alleen op hardloopband heb getraind (om persoonlijke redenen).
    >
    > Ik heb het ervaren als een prettig trainingsschema

    Mooi schema! Bedankt
  • Jacobscoaching
    Jacobscoaching Berichten: 14 Member
    Opties
    > @itzhanne82 zei:
    > Heb je niet zoiets als "Evi" of iets met die benaming? Volgens is dat zo'n hardloop app wanneer je met hardlopen wilt of gaat beginnen.

    Ja klopt. De app is tegenwoordig gratis maar je moet betalen voor de trainingsschema's.
  • Michael_Visser
    Michael_Visser Berichten: 74 Member
    Opties
    op looptijden.nl staan ook gratis schema's dacht ik
  • SteadyEddy1
    SteadyEddy1 Berichten: 2 Member
    Opties
    Op de site van runnersworld staan schema"s, ben zelf soms wel een paar stappen eerder vooruit gegaan omdat het te makkelijk was en geen last meer van mijn schenen had. Succes
  • nathaliedavids
    nathaliedavids Berichten: 11 Member
    Opties
    Ik gebruik Runtrainer
  • loesietju
    loesietju Berichten: 40 Member
    Opties
    Hey, ik met start to run en keep running van evi! En ondertussen op naar de halve marathon, dus het werkte wel voor mij.grtjs
  • Michael_Visser
    Michael_Visser Berichten: 74 Member
    Opties
    Evi is nou niet bepaald bug vrij, bij iedere fix verzieken ze weer wat anders in de app. Ze hebben overigens wel veel uitdagingen waarmee mooie prijzen gewonnen kunnen worden.
  • sanneweightlossjourney
    sanneweightlossjourney Berichten: 82 Member
    Opties
    Ik heb opgebouwd op gevoel, ik wilde eerst in tijd opbouwen naar een half uur en toen verder op km en snelheid. Twee weken terug m'n eerste 10 k gelopen