Basic fit — Dutch (Netherlands)

Basic fit

Opties
sgjungerman
sgjungerman Berichten: 8 Member
Werken de eiwitshake's van basic fit?? Of ?? Graag jullie ervaringen. Scoopie erbij?

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Wat bedoel je met "werken de eiwitshakes van basic fit?"? Over welke werking heb je het?
  • sgjungerman
    sgjungerman Berichten: 8 Member
    Opties
    Voldoende eiwit binnenkrijg.

    Je hebt tal van eiwitten in verschillende prijsklasse... Welke eiwitten en dergelijke zijn prima en prijstechnisch inorde voor de gewenste resultaat. Gebruik nu van kruidvat en is prima.. wat zijn jouw bevindingen?
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Eiwit = eiwit. Het lichaam denkt niet in merken. Je hebt ook geen eiwitpoeder nodig in feite. Eiwitpoeder is niets meer dan een alternatief voor normale voeding. Een shake an sich is niets magisch en doet verder weinig dan je enkel voorzien van de eiwitten die op het label staat.
    Welke eiwitten en dergelijke zijn prima en prijstechnisch in orde voor de gewenste resultaat
    Over welk resultaat heb je het?

    Daarnaast zou ik zelf altijd kiezen voor de meest 'pure' vorm en daar bedoel ik mee dat het zo min mogelijk 'bij-meuk' heeft. Alleen zijn dat vaak wel de varianten die niet goed te hachelen zijn, omdat er geen suiker in zit, of een smaakje of iets (bijvoorbeeld die van Body & Fit). Je wilt eigenlijk alleen het werkende product; en dan zijn je eiwitten :smile:
  • Michael_Visser
    Michael_Visser Berichten: 74 Member
    Opties
    @itzhanne82 Een paar jaar geleden was toch dat gedoe met "amino spiking", oftewel het fictief verhogen van het eiwitgehalte. Er was toen een hele rel om de B&F eiwitten.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ja, daar kan ik me wel iets van herinneren. Ik bedoelde in mijn post iig dat de eiwitten van B&F juist wél altijd bij meuk bevatten.

    Volgens mij kwam body en fit toen in een slecht daglicht omdat die poeders heel erg afweken, qua eiwitten, van wat er op het label stond en wat er daadwerkelijk in zat. Ook zaten er volgens mij meer bijproducten in die niet op het label stonden.

    Ik bestel alleen bepaalde producten bij body en fit, maar meer ook niet. Ik word al kriegelig van al die achterlijke teksten als "de beste en puurste eiwitten". Ze hebben zoveel onzinproducten dat je er naar van wordt...