Maatjes gezocht voor steun en motivatie!! En om 20 tot 30 kilo kwijt te raken. - Pagina 2 — Dutch (Netherlands)

Maatjes gezocht voor steun en motivatie!! En om 20 tot 30 kilo kwijt te raken.

Opties
2»

Reacties

  • SandraSabira
    SandraSabira Berichten: 11 Member
    Opties
    Ik doe ook mee. Mama van 2, 37 jaar en ik hou van sporten maar qua voeding ben ik een ramp. Ik wil eerst minimaal 10 kg kwijt en bijna 10% vet.
  • Wendy19732017
    Wendy19732017 Berichten: 8 Member
    Opties
    Hoiii. Ik heb je net uitgenodigd, bij mij is er nu ook 10 kilo af en ik wil er nog 30 af.
  • Macella84
    Macella84 Berichten: 3 Member
    Opties
    Ik doe ook mee 😁. Moet minimaal 30 kilo af en ben net maandag begonnen 😊
  • Ard48
    Ard48 Berichten: 9 Member
    Opties
    > @Macella84 zei:
    > Ik doe ook mee 😁. Moet minimaal 30 kilo af en ben net maandag begonnen 😊

    Je mag me wel toevoegen. Mijn project is 50 kg.
  • Amazone09
    Amazone09 Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik doe ook graag met je mee. Ik was voor de bevalling 16 maart ook 113 kilo. 23 juni woog ik 103.1 kilo. En nu 99.1 kilo. Ik ben nu 2 weken echt bezig met afvallen.
  • patrickflorissoone
    patrickflorissoone Berichten: 11 Member
    Opties
    Ik doe ook graag mee. Ben sinds 2 weken bezig en wil en moet 40 Kg afvallen.
    Je mag me graag toevoegen
  • toetie430
    toetie430 Berichten: 7 Member
    Opties
    > @Debbel69 zei:
    > Hey allemaal, mijn naam is Debbie. 37 jaar en 113 kilo schoon aan de haak. Inmiddels al 13 kilo kwijt en still counting. Mijn doel is om nu nog 35kg kwijt te raken. Ik merk dat ik wel moeite heb en zoek dan ook via deze weg steun en motivatie. Wie wil mag mij toevoegen als vriend. Misschien kunnen we een groep opzetten en hier met zijn allen vragen, opmerkingen en/of motivatie in plaatsen.
    >
    > Ik lees graag jullie reacties en hoop dat we elkaar kunnen helpen!! ❤
  • lkonijnroet
    lkonijnroet Berichten: 1 Member
    Opties
    Hoi ik ben Linda en doe ook graag mee,ik wil er zker 20 kilo af.
  • TamaraM1996
    TamaraM1996 Berichten: 9 Member
    Opties
    Ook ik meld me aan!
    Ik ben maandag begonnen, na een flinke ruzie met mijn weegschaal..🤬
    Mijn project is om 40 kilo kwijt te raken (en nooit meer terug te vinden)..
    Ik kreeg de tip om in kleine stapjes te werk te gaan.. dus mijn eerste doel is 10 kilo minder!

    Groetjes!
    Tamara (foto in bijlage)
  • doco1962
    doco1962 Berichten: 27 Member
    Opties
    Succes allemaal, waar een wil is is een weg. Voor mij was het ook motiverend om mijn doelstellingen in kleine stapjes van 5kg. te plannen tot het grote doel van 25kg. bereikt werd.
  • sonnygirl70
    sonnygirl70 Berichten: 2 Member
    Opties
    Ook ik ben van de partij. Mijn naam is Sherida en moet wegens gezondheidsklachten nu echt afvallen. Het uiteindelijke doel is 20 kg.
  • Nixinthefridge
    Nixinthefridge Berichten: 1 Member
    augustus 2018 aangepast
    Opties
    I'm in! Ik ben een paar weken geleden weer begonnen op 101 kg. Ik weeg nu 99 kg en heb nog 30 kg te gaan. Mijn streven is tussen de 0,5 - 1 kg per week af te vallen en minimaal 2x per week krachttraining in de sportschool te doen. Lijkt me tof om met een groep elkaar te steunen bij het hebben van een lange adem :-). Mijn eerst doel is nu 95 kg. En toevoegen natuurlijk graag!
  • snuggels2017
    snuggels2017 Berichten: 2 Member
    Opties
    Hoi je mag mij wel toevoegen. Ik ga volgend jaar op 31 augustus trouwen en wil voor die tijd zo veel mogelijk afvallen. Ik heb mijn jurk al gekozen en in februari ga ik maten opnemen. Dus voor feb moet ik heel veel afvallen. Na het maten opnemen wordt de jurk besteld. Zo spannend allemaal. Ik ben op 108 kilo begonnen en zit nu op 102.9 ik wil rond de 65 kilo komen uiteindelijk. Dus ja ik ben super gemotiveerd.
  • Anne_R91
    Anne_R91 Berichten: 7 Member
    augustus 2018 aangepast
    Opties
    Ik doe mee! Er moet zo'n 30 kg af bij mij, gezamenlijk moet het ons lukken. :)
  • jndegens
    jndegens Berichten: 1 Member
    Opties
    Hoi.

    Ik ben jimmy 21 jaar en 120 kg... Zou er graag 20 vanaf willen hebben het einde van het jaar.
    Je kan me toevoegen 😀
  • yshabeugelsdijk
    yshabeugelsdijk Berichten: 1 Member
    Opties
    Hey! Je mag mij ook toevoegen :)

    Ben 23 jaar, 167cm en zit nu op mijn hoogtepunt qua kilo's, namelijk 87kg. Vorig jaar voor de vakantie 8kg afgevallen, begon met 81kg en woog met de vakantie 73/74kg. Daar was ik erg blij mee, maar door omstandigheden, slecht eten en weinig sporten zijn alle kilo's en meer er weer bijgekomen.

    Doel nu is om weer naar de 80kg te gaan en vanuit daar naar de 70kg. Dit wil ik bereiken door weer 3-4 keer in de week te sporten en door mijn eetgewoonten aan te passen. Helaas ben ik een emotionele eter, als ik mij verveel of als ik stress heb dan eet ik slecht en beweeg ik weinig tot niet. Dit is oprecht mijn grootste ergernis. Daarom is alle hulp om gemotiveerd te blijven welkom!
  • snuffel1234
    snuffel1234 Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik doe mee !!wil 20 kg kwijt ! Samen gaat beter ! Let s start !
  • Nikketje
    Nikketje Berichten: 5 Member
    Opties
    Hey, ik ben net gestart en wil gerust mee voor motivatie zorgen en zelf gemotiveerd worden, dus voeg me maar toe!
  • poezewoefke
    poezewoefke Berichten: 10 Member
    Opties
    Hier mama van 37 jaar, 2 kids van 5 en 8 en ik worstel al jaren met een eetverslaving en zou een 30 tal kilo kwijt moeten.
  • youssefvdkk
    youssefvdkk Berichten: 4 Member
    Opties
    Hooi allemaal ik doe ook mee dus als ik kan worden toegevoegd graag ben 19 jaar weeg 100 kilo!
  • DeWitten
    DeWitten Berichten: 10 Member
    oktober 2018 aangepast
    Opties
    Dag Debbie
    Ik ben Nico 47j 95 kg en zoek ook motivatie/manier om af te vallen.
    Laatst deed ik een koolhydraatarm dieet saman met men vrouw en zoon. Ik viel 4 kg af dan niets meer. Mijn zoon viel 9 kg af , ook al is hij niet veel actief???
    Ik zoek een andere manier omdat het koolhydraatarm mij geen energie oplevert op langere termijn.
    Je mag me toevoegen als je wil.
    Nico
  • Sassie1977
    Sassie1977 Berichten: 4 Member
    Opties
    Hoi Debbie, ik ben begonnen op 118,5 kilo en zit inmiddels op 111,5. Wil in eerste instantie graag naar de 95. Nog te zwaar, maar ik denk dat dat een realistisch doel is.