Geen komma op toetsenbord
MarciaJ82
Ik heb sinds de update van Android oreo afgelopen zondag geen komma meer op mn numerieke toetsenbord waardoor ik mijn gewicht en portiegrootte bijvoorbeeld niet goed in kan vullen. Wie kan helpen?
0
Reacties
-
heb je toevallig een update voor je toetsenbord ?
heb je de optie om je mobieltje een reset te geven zodat je enkel de laatste update moet downloaden ?
als ik zoek op google krijg ik hetvolgende -> in de instellingen voor het Google-toetsenbord kun je naar Voorkeuren gaan en een aangepaste invoerstijl maken voor Engels (VS) met een pc-indeling. Dit geeft je een permanente nummerrij.
uiteraard kun jij hem waarschijnlijk naar nerderlands/belgisch zetten
ben niet 100% zeker dat het zou lukken maar je kan hem nog altijd naar de factory settings pushen (vergeet geen back up te maken)-1 -
Dit probleem ligt aan het toetsenbord van je telefoon en niet aan de MFP app denk ik.0
-
Hier zelfde probleem!0
-
Ik zie dus geen punt of komma bij gewicht invoer....wel hier, op deze pagina!0
-
als er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem (enkel bij deze app) dan kun je MFP app eens moeten verwijderen en terug installeren
enig succes ?0 -
Opnieuw gedownload maar geen verschil0
-
komt dit enkel voor in de MFP app ?
is dit niet het geval..
wat je kan doen is eens naar je toetsenbord instellingen kijken
Een taal toevoegen
Tik bovenaan het toetsenbord op Opties Opties.
Tik op Meer Meer en vervolgens Instellingen Instellingen en vervolgens Voorkeuren.
Schakel Systeemtalen gebruiken uit.
Tik bij 'Actieve invoermethoden' op de talen die u wilt inschakelen.
Speciale toetsenbordindelingen toevoegen
Open Instellingen op uw apparaat.
Tik op Systeem en vervolgens Talen en invoer.
Tik onder 'Toetsenbord en invoermethoden' op Virtueel toetsenbord.
Tik op Toetsenborden beheren.
Schakel het gewenste toetsenbord in.
moest je probleem daar niet kunnen vinden dan denk ik dat het probleem aan de oreo update zelf ligt-> is het mogelijk om je mobieltje een reset te geven ? misschien is er wat fout gelopen bij de laatste update van Android oreo zelf maar vergeet dan geen back up te maken als je afbeeldingen/muziek/films op je mobiel hebt staan
0 -
Hier hetzelfde probleem! Bij gewichtsinvoer is dit een probleem via de app. Kan wel via de PC met een getal achter de komma mijn gewicht invoeren.
Portiegroote kun je aanpassen, door deze te verkleinen naar 1 gram in plaats van bv 100gr. Druk hiervoor op de dropdown toets naast portiegroote.0 -
aangezien er meerdere mensen dit probleem ondervinden zou ik je aanraden om een mailtje te sturen naar de helpdesk -> https://myfitnesspal.desk.com/customer/portal/emails/new <- hoop dat zij jullie probleem kunnen fixen
altijd eens aangeraden om je app te verwijderen en terug te installeren omdat dit je instellingen van de app herzet naar het begin0 -
Ik heb hetzelfde, maar ik kan wel alle porties invoeren naar 1 gram. Op die manier kan ik bijvoorbeeld wèl 125 van iets invoeren zonder de komma te gebruiken. Voor de update kon je dit niet! Hopelijk snap je me?0
-
Ik ga het doorgeven aan de staff, bedankt voor het melden allen!0
-
Vervelend, ik heb er ook last van...bedankt voor het doorgeven0
-
> @LaurensE1 zei:
> Ik ga het doorgeven aan de staff, bedankt voor het melden allen!
Is er al een oplossing of reactie?0 -
Ze zijn op de hoogte, hopelijk wordt t met de volgende update verholpen... Geen idee nog0
-
Ik heb hier ook last van. Hopelijk is het op te lossen!0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten