Maatjes gezocht >20kg afvallen — Dutch (Netherlands)

Maatjes gezocht >20kg afvallen

Opties
JenneP77
JenneP77 Berichten: 18 Member
Hallo Allemaal.
Door het stoppen met roken ruim 5jr geleden, 25kg aangekomen en het lukt me maar niet om ze er weer af te krijgen.. Ik ben een vrouw van 40jr, 1.67cm lang en weeg ruim 90kg, dus veel te veel Gebruik deze app niet voor het eerst maar nog niet eerder in de community mee gedaan. Ik ben op zoek naar motivatie maatjes, voor steun, slanke recepten etc.
Groetjes Jenneke

Reacties

  • sarahslimpie
    sarahslimpie Berichten: 5 Member
    mei 2018 aangepast
    Opties
    Dag Jenneke wij zijn al vrienden, maar ik zal mijn situatie ook even uitleggen.

    Ik ben altijd al dikker geweest en vorig jaar heb ik de eerste stap genomen baar een gezonder leven. Ik ben op 1 jaar tijd 20kg afgevallen, maar heb nog een lange weg te gaan. Ik ben recent ook 3x per weer beginnen sporten (hometrainer en lopen). Het sporten lukt aardig, maar ik kijk er niet altijd even hard naar uit zeg maar. :p
    Dat is mijn verhaal zo’n beetje.

    Ik heb af en toe wel gezonde receptjes en die wil ik gerust met je delen. Laat maar weten als ik je ergens mee kan helpen!
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Jenneke, welkom terug dan! Veel succes.
    Wat heb je al doelen opgesteld en hoe denk je die te gaan bereiken?
  • ezz1977
    ezz1977 Berichten: 1 Member
    Opties
    Hi Jenneke,
    Ik lees graag met je mee! Inspiratie is altijd leuk om te krijgen. Maar ondertussen heb ik nog wel wat ideeën om te delen. Ikzelf moet ook wat kilo’s kwijt, ben er inmiddels achter dat ik flink moet eten om gewicht kwijt te raken. Altijd genoegen genomen met te weinig en dat straft mijn lijf me nu af. Het begin is gemaakt
    Succes
    Gr Ester
  • JenneP77
    JenneP77 Berichten: 18 Member
    Opties
    > @LaurensE1 zei:
    > Hi Jenneke, welkom terug dan! Veel succes.
    > Wat heb je al doelen opgesteld en hoe denk je die te gaan bereiken?

    Hoi!
    Mijn eerste doel is om 10kg af te vallen. Ik weet precies wat mijn knelpunt is.. dat late uurtje op de bank dan ga ik snoepen. Dus ik probeer eerder naar bed te gaan en savonds als tussendoortje yoghurt of fruit te eten. Ik heb een vrij actief beroep en hou naast alles niet heel veel handige vrije tijd over Ik ben begonnen met 2x in de week een uurtje banen zwemmen en ik probeer overdag alles met de fiets of lopend te doen. Daarnaast wil ik meer groentes en fruit eten en minder aardappelen en vlees.. Ik heb nu hier de community ontdekt en hoop dat dat een steuntje in de rug gaat zijn om het deze keer wel vol te houden!
  • JolandaDijkstra
    JolandaDijkstra Berichten: 8 Member
    Opties
    Tuurlijk lukt je dat! Je mag mij toevoegen hoor.
  • JenneP77
    JenneP77 Berichten: 18 Member
    Opties
    > @JolandaDijkstra zei:
    > Tuurlijk lukt je dat! Je mag mij toevoegen hoor.

    Hoi..
    Ik heb je toegevoegd. Maar nu had je me ook een berichtje gedaan zag ik? Maar waar vind ik die terug??
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Goede doelen!!!
  • susanne807
    susanne807 Berichten: 5 Member
    Opties
    Leuk ook hier wens om flink af te vallen 41 1.75 en maandag was ik 98.1. Begonnen in maart met 104.5