Wat doen jullie om op gewicht te komen — Dutch (Netherlands)

Wat doen jullie om op gewicht te komen

Opties
Ik ben zelf begonnen met koolhydraat beperkt en ernaast gaan fietsen en lopen met behulp van de activitytracker. Daarnaast sport ik met personal trainer

Reacties

  • dinopoes
    dinopoes Berichten: 2 Member
    Opties
    Hi susanne807

    Ik drink alleen maar water koffie en thee zonder toevoegingen(melk/suiker). Zo krijg ik mijn calorieeen alleen binnen via voedsel.
  • doco1962
    doco1962 Berichten: 27 Member
    Opties
    Alles wordt gewogen, calorieën worden geteld en ingegeven in MFP. Beperking tot 1500cal. Ik eet alles, met enige beperking naar vet eten zoals frietjes en dergelijke die slechts éénmaal/maand op het menu staat. Verder fiets ik zoveel mogelijk mijn woon-werkverkeer (36km heen-en terug) en wandel ik dagelijks tussen de 10.000 a 15.000 stappen met de honden. Sporadisch gebruik ik de crosstrainer. Ben momenteel van 105kg. naar 83.5kg. gegaan en mijn streefdoel is momenteel onder de 80kg. duiken.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Je vraag is hoe anderen het doen om op hun streefgewicht te komen?
    Eigenlijk is daar het antwoord heel makkelijk; net zo lang in een energietekort blijven tot je dit gewicht heb bereikt. Sporten is niet per definitie noodzakelijk, alleen vergemakkelijkt dit het proces wel; je verbruik wordt namelijk hoger.
  • JoLein1402
    JoLein1402 Berichten: 16 Member
    Opties
    Calorieën beperkt tot 1500 en 3x per week naar de sportschool voor cardio- en krachttraining.
    Nu 4 weken bezig en 3 kg lichter