Wat doen jullie om op gewicht te komen
susanne807
Ik ben zelf begonnen met koolhydraat beperkt en ernaast gaan fietsen en lopen met behulp van de activitytracker. Daarnaast sport ik met personal trainer
1
Reacties
-
Hi susanne807
Ik drink alleen maar water koffie en thee zonder toevoegingen(melk/suiker). Zo krijg ik mijn calorieeen alleen binnen via voedsel.0 -
Alles wordt gewogen, calorieën worden geteld en ingegeven in MFP. Beperking tot 1500cal. Ik eet alles, met enige beperking naar vet eten zoals frietjes en dergelijke die slechts éénmaal/maand op het menu staat. Verder fiets ik zoveel mogelijk mijn woon-werkverkeer (36km heen-en terug) en wandel ik dagelijks tussen de 10.000 a 15.000 stappen met de honden. Sporadisch gebruik ik de crosstrainer. Ben momenteel van 105kg. naar 83.5kg. gegaan en mijn streefdoel is momenteel onder de 80kg. duiken.2
-
Je vraag is hoe anderen het doen om op hun streefgewicht te komen?
Eigenlijk is daar het antwoord heel makkelijk; net zo lang in een energietekort blijven tot je dit gewicht heb bereikt. Sporten is niet per definitie noodzakelijk, alleen vergemakkelijkt dit het proces wel; je verbruik wordt namelijk hoger.3 -
Calorieën beperkt tot 1500 en 3x per week naar de sportschool voor cardio- en krachttraining.
Nu 4 weken bezig en 3 kg lichter2
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 854 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes