2 perfect weeks battle : ON! — Dutch (Netherlands)

2 perfect weeks battle : ON!

Opties
Hallo allemaal !

Vanaf morgen ga ik voor ,twee perfecte weken: op een vast moment gaan slapen, doel 7,5 U slaap, gezonde maaltijden en snacks op vaste momenten en een heleboel water drinken, 12000 stappen per dag of 10000 en een workout.

Vorige keer was ik 4 kilo kwijt op twee weken.

Net ziek geweest en nog niet helemaal ok ... daarom :) graag wat supporters !

Groetjes ! :))

Reacties

  • JoLein1402
    JoLein1402 Berichten: 16 Member
    Opties
    Succes!
    Klinkt wel aardig intensief. Wat doe je na die twee weken?
  • born_warrior700
    born_warrior700 Berichten: 4 Member
    Opties
    Het is intensief om op ALLES te letten, daarom zijn twee weken wel voldoende. Als je het langer doet is dit een bron van stress heb ik gemerkt. De resultaten qua gewicht maar vooral qua gevoel zorgen voor een boost waardoor je weer helemaal weet waarom je het doet. Als ik er niet mee bezig ben verval ik makkelijk in een chaos patroon vooral qua slaap ,te weinig, en eettijdstippen. Af en toe een 2 weken challenge schud me weer wakker. Je kan niet alles tot in de puntjes blijven volhouden maar het zet je wel weer op het juiste spoor.
    BEDANKT :)
  • JoLein1402
    JoLein1402 Berichten: 16 Member
    Opties
    Vroeg me alleen af of je dan niet een jojo-risico krijgt /hebt. Dat je na die twee weken weer aankomt enzo :)
  • Barbara5037
    Barbara5037 Berichten: 38 Member
    Opties
    veel succes
  • doco1962
    doco1962 Berichten: 27 Member
    Opties
    Akkoord dat het in het begin wat intensief is om alles in het oog te houden maar ondertussen doe ik dat reeds een kleine 5 maanden en is het gewoon routine geworden met als resultaat dat ik van 105kg naar 83kg ben gegaan. Voel me zelfs slecht als ik de teugels laat vieren.
  • born_warrior700
    born_warrior700 Berichten: 4 Member
    Opties
    Proficiat met jou resultaat. Ik heb een drukke job en twee kids. Vooral het houden aan de tijdstippen is niet erg makkelijk, dan weer een vergadering, dan weer de kids wakker of snel opruimen als ze even dutten,... Toch merk ik dat het me goed doet om op tijd te slapen en een strikte eetplanning in plaats van snel wat tussendoor. Daarna doen we verder maar iets losser.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Dat klinkt als aardig wat! Succes en zet hem op!