Fitmom - 100 days of dedication — Dutch (Netherlands)

Fitmom - 100 days of dedication

Opties
Dag allemaal,
Op nummer 1 in de boekentop 10 staat vandaag het boek fitmom.
Ik vind hier nog geen topics over, vandaar dat ik er zelf een start. Ik wil sowieso de oefeningen gaan doen, maar had graag jullie mening over het voedingsadvies.

We starten de eerste fase (dag 1-33) met voornamelijk eiwitbronnen met groenten combineren en het lichaam ontzuren en ontdoen van afvalstoffen en vetreserves. Koolhydraatrijke dingen mogen slechts eenmaal per dag. En zo bouwen ze terug op naar 3 koolhydraat porties per dag.

Ik weet dat je afvalt door een tekort in calorieën en dat dit in dit geval ook zo gaat zijn ;-)
Maar misschien zijn er redenen waarom ik gewoon de oefeningen zou moeten doen en maar gewoon verder gaan met alles eten en calorieën tellen. Ik hoor het graag.

Reacties

  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    We starten de eerste fase (dag 1-33) met voornamelijk eiwitbronnen met groenten combineren en het lichaam ontzuren en ontdoen van afvalstoffen en vetreserves.
    Zucht... :/
    Koolhydraatrijke dingen mogen slechts eenmaal per dag. En zo bouwen ze terug op naar 3 koolhydraat porties per dag.
    Why... just why... :|

    Dat het in de top 10 staat, en zelfs op nr. 1, is puur marketing en zegt niets over de 'waarheid' van de inhoud. Het maakt echt niets uit hoe je je voeding in wilt delen, alles komt neer op persoonlijke voorkeur, tolerantie, mate van beweging, soort beweging, soort beroep (actief of inactief), geslacht, leeftijd, doel etc.

    Het is allemaal heel simpel als je gewoon de basis weet, dit kan nooit kwaad. Je leert dan heel snel wat onzin is en wat wetenschappelijk onderbouwd is en waar je dus echt wat aan hebt.
  • Febeliene
    Febeliene Berichten: 11 Member
    Opties
    Nee dat begrijp ik hoor dat het puur marketing is ;-) Dank je wel voor je reactie! Dan hou ik het bij de oefeningen en eet ik lekker wat ik wil (binnen mijn calorie budget natuurlijk)
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Zeker doen! Sowieso eten wat je lekker vindt en wat past in je budget. Zo houd je het ook het langste vol :)
  • Barbara5037
    Barbara5037 Berichten: 38 Member
    Opties
    veel succes. Ik vind dit ook . eten wat past in het budget