Vraag met betrekking tot vezels
5thseason
Hallo Allemaal,
Momenteel ben ik bijna twee maanden actief met Myfitnesspal aan het werk. Ik scan alles in met de barcode scanner en had hier een vraag over. Als ik een glazen potje witte bonnen scan van het huismerk van een bekende supermarkt, herkent Myfitnesspal de aanwezige vezels. Echter als ik de blik variant scan herkent hij de vezels niet, terwijl deze wel op de achterkant staan aangegeven. Is dit een 'fout' van de site, of zie ik iets over het hoofd?
Momenteel ben ik bijna twee maanden actief met Myfitnesspal aan het werk. Ik scan alles in met de barcode scanner en had hier een vraag over. Als ik een glazen potje witte bonnen scan van het huismerk van een bekende supermarkt, herkent Myfitnesspal de aanwezige vezels. Echter als ik de blik variant scan herkent hij de vezels niet, terwijl deze wel op de achterkant staan aangegeven. Is dit een 'fout' van de site, of zie ik iets over het hoofd?
0
Reacties
-
Hallo, Ja dat heb ik ook gezien, dat komt met meerdere dingen voor. Dat is jammer, en werkt niet echt motiverend.0
-
Dan is die niet juist ingevoerd helaas. Verschillende barcode is een verschillend product en dus verschillende invoer. Als het echt dezelfde zijn kan je de juiste zoeken, die selecteren en de portie aanpassen tot juiste hoeveelheid.
Of zelf invoeren en dan goed0 -
hallo,
ik merk dat het aantal vezels vermeld in bruin brood =0. klopt dit?0 -
> @maartenooms540 zei:
> hallo,
>
> ik merk dat het aantal vezels vermeld in bruin brood =0. klopt dit?
Volgens mij niet.....0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 855 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes