Joel beukers — Dutch (Netherlands)

Joel beukers

Opties
Vele kennen vast wel joel beukers, ik heb via hem gezien via een filmpje om bijv sochtends gebakken of gekookt eitje te eten, dan trainen eiwit shake, dan derest van je dagelijkse dingen die je moet doen. Verder hele dag aan de wortels/komkommer. Dan rond uur of drie sneetje brood of rijstewafel. Dan avond eten beetje rijst kip groente bijv. Dan weer trainen ei wit shake en dan kwark met scheppie eiwit. Is dit aan te raden om af te vallen ?

Reacties

  • ggmulder9452
    ggmulder9452 Berichten: 20 Member
    Opties
    Zeker weten
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Is dit aan te raden om af te vallen?
    Heb je al eens wat topics gelezen hier op MFP? Want puur alleen het feit dat je dit vraagt, suggereert van niet. Afvallen is persoonlijk, zo ook voor jou en zo ook voor Joel Beukers. Vergeet niet dat Joel een bekendheid is en hiervan gebruikt maakt op marketing wijze.

    Ik heb je volgens mij in een eerdere (voorstel?)post aangegeven waar je kunt beginnen en zoiets als wat je hierboven schrijft is niet de manier. Of zou ik niet doen;

    a) jouw lichaamsgegevens is anders dan die van Joel Beukers
    b) je dient uit te gaan van JOUW situatie, niet die van iemand anders
    c) het draait allemaal om de energiebalans, dus reken je BMR & TDEE uit
    d) alles valt en staat met context. Dat word in bovenstaand verhaal buiten beschouwing gelaten
    e) het 'dieet' wat je hierboven benoemd is om en nabij 1200kcal. Geen idee wat je weegt, je lengte en je leeftijd is, maar dit is in bijna alle gevallen veel te weinig.
    f) waarom al die eiwitshakes, dat slaat nergens op en is niet magisch.
    g) het lijkt op een standaard ondoordacht 'bro-dieet' en is nergens voor nodig om daar specifiek mee af te vallen

    Probeer eerst eens een begin te maken door het uitrekenen van je BMR & TDEE en pak vanuit daar door.
  • Michael_Visser
    Michael_Visser Berichten: 74 Member
    juni 2018 aangepast
    Opties
    Joel beukers roept voornamelijk wat goed is voor Joel Beukers zelf https://degeldpers.nl/hoeveel-knaken-harkt-joel-goud-beukers-binnen-succesvolle-bedrijf/

    Overigens denk ik wel dat mensen zoals Joel Beukers en Fajah Lourens verschrikkelijk veel discipline hebben om bepaalde doelen te behalen, wat de meeste van ons niet gaat lukken.

    mooi uitleg in het volgende filmpje https://youtube.com/watch?v=AWjC3YZl5S8


  • Jefloseweight_
    Jefloseweight_ Berichten: 26 Member
    Opties
    > @itzhanne82 zei:
    > Is dit aan te raden om af te vallen?
    >
    >
    >
    > Heb je al eens wat topics gelezen hier op MFP? Want puur alleen het feit dat je dit vraagt, suggereert van niet. Afvallen is persoonlijk, zo ook voor jou en zo ook voor Joel Beukers. Vergeet niet dat Joel een bekendheid is en hiervan gebruikt maakt op marketing wijze.
    >
    > Ik heb je volgens mij in een eerdere (voorstel?)post aangegeven waar je kunt beginnen en zoiets als wat je hierboven schrijft is niet de manier. Of zou ik niet doen;
    >
    > a) jouw lichaamsgegevens is anders dan die van Joel Beukers
    > b) je dient uit te gaan van JOUW situatie, niet die van iemand anders
    > c) het draait allemaal om de energiebalans, dus reken je BMR & TDEE uit
    > d) alles valt en staat met context. Dat word in bovenstaand verhaal buiten beschouwing gelaten
    > e) het 'dieet' wat je hierboven benoemd is om en nabij 1200kcal. Geen idee wat je weegt, je lengte en je leeftijd is, maar dit is in bijna alle gevallen veel te weinig.
    > f) waarom al die eiwitshakes, dat slaat nergens op en is niet magisch.
    > g) het lijkt op een standaard ondoordacht 'bro-dieet' en is nergens voor nodig om daar specifiek mee af te vallen
    >
    > Probeer eerst eens een begin te maken door het uitrekenen van je BMR & TDEE en pak vanuit daar door.

    Ik heb dat allemaal uitgerekent en alsnog val ik niet af Blijkbaar is me tdee 3054kcal bmr 1985 maar als ik boven de 2000 kcal eet kom ik gwn aan inplaats van dat ik af val ? Heb het uitgerekent via iifym.com. Heb nu ook geen baan tijdelijks meer dus zit alleen thuis en doe ook niks op behalve 6 dagen sporten uur cardio en uur krachttraining. Vul alles netjes in maar alsnog werkt het niet. Aardig demotiverend namelijk. Ik denk zelf dat het aan de zaterdag nacht licht dan gaat er nog wel is een aantal biertjes in. Kan dit het probleem zijn ?
  • Jefloseweight_
    Jefloseweight_ Berichten: 26 Member
    Opties
    > @Jefloseweight_ zei:
    > > @itzhanne82 zei:
    > > Is dit aan te raden om af te vallen?
    > >
    > >
    > >
    > > Heb je al eens wat topics gelezen hier op MFP? Want puur alleen het feit dat je dit vraagt, suggereert van niet. Afvallen is persoonlijk, zo ook voor jou en zo ook voor Joel Beukers. Vergeet niet dat Joel een bekendheid is en hiervan gebruikt maakt op marketing wijze.
    > >
    > > Ik heb je volgens mij in een eerdere (voorstel?)post aangegeven waar je kunt beginnen en zoiets als wat je hierboven schrijft is niet de manier. Of zou ik niet doen;
    > >
    > > a) jouw lichaamsgegevens is anders dan die van Joel Beukers
    > > b) je dient uit te gaan van JOUW situatie, niet die van iemand anders
    > > c) het draait allemaal om de energiebalans, dus reken je BMR & TDEE uit
    > > d) alles valt en staat met context. Dat word in bovenstaand verhaal buiten beschouwing gelaten
    > > e) het 'dieet' wat je hierboven benoemd is om en nabij 1200kcal. Geen idee wat je weegt, je lengte en je leeftijd is, maar dit is in bijna alle gevallen veel te weinig.
    > > f) waarom al die eiwitshakes, dat slaat nergens op en is niet magisch.
    > > g) het lijkt op een standaard ondoordacht 'bro-dieet' en is nergens voor nodig om daar specifiek mee af te vallen
    > >
    > > Probeer eerst eens een begin te maken door het uitrekenen van je BMR & TDEE en pak vanuit daar door.
    >
    > Ik heb dat allemaal uitgerekent en alsnog val ik niet af Blijkbaar is me tdee 3054kcal bmr 1985 maar als ik boven de 2000 kcal eet kom ik gwn aan inplaats van dat ik af val ? Heb het uitgerekent via iifym.com. Heb nu ook geen baan tijdelijks meer dus zit alleen thuis en doe ook niks op behalve 6 dagen sporten uur cardio en uur krachttraining. Vul alles netjes in maar alsnog werkt het niet. Aardig demotiverend namelijk. Ik denk zelf dat het aan de zaterdag nacht licht dan gaat er nog wel is een aantal biertjes in. Kan dit het probleem zijn ?

    Rlaat maar ik val wel gewoon af. Er is weer een kilo af. Mijn weegschaal deed raar. Nieuwe batterijen in gedaan en ben toch een kilo afgevallen inplaats van 3 kg aangekomen
  • linde_weightloss
    linde_weightloss Berichten: 13 Member
    Opties
    Hi Jef! Was even in je eetdagboekje aan het neuzen en misschien een tip om dingen echt af te wegen. Zie bijvoorbeeld MacDonalds, worstenbroodjes, sauzijenbroodjes etc bij ontbijt/lunch. Maar weeg je die af? Bijvoorbeeld op kant en klaar plakjes kaas 20+ staat op de achterkant 25gr. per plak en dan het calorieën aantal. Maar alle plakken wegen 33gr. Dit kan soms best oplopen in calorieën. Ook denkende aan je kipnuggets bij MacDonalds.. nou ben ik zelf een vegetariër. Maar kan mij voorstellen dat je dat stuk droge kip liever in een sausjes dipt.. Het is even een gedoe, maar in z'n sausje zit ook weer calorieën.
    En dan nog je vraag, doe gewoon lekker waar je je goed bij voelt! Je moet tenslotte de rest van je leven eraan wennen om niet meer zo te eten als je eerst deed.
    Gewoon meer calorieën verbranden dan je inneemt.