Zoek ondersteuning
Ard48
Hoi.
Ik ben Ard. 48 jaar oud. Heel mijn leven al last van overgewicht.
Nu ben ik het zat en wil ik wat mijn gewicht betreft gezond worden.
Doel is 50 kg. kwijtraken. Zoek een maatje voor de ondersteuning. (Graag iemand die ook geen vlees eet )
Goed om te weten. Ik heb last van reuma en daarom eet ik geen vlees...
Ik ben Ard. 48 jaar oud. Heel mijn leven al last van overgewicht.
Nu ben ik het zat en wil ik wat mijn gewicht betreft gezond worden.
Doel is 50 kg. kwijtraken. Zoek een maatje voor de ondersteuning. (Graag iemand die ook geen vlees eet )
Goed om te weten. Ik heb last van reuma en daarom eet ik geen vlees...
0
Reacties
-
Succes.... Je mag me toevoegen. Ik eet vegetarisch sowieso en zoveel als mogelijk veganistisch. Wel gecombineerd met heel veel sport1
-
Ik zal er maar een langer bericht van maken.
Ik eet graag, kook graag en ben erg van een blokje kaas op zijn tijd. Erg van niet alleen een boterham maar dan ook lekker een gebakken ei. Enzovoort...
Doel is voor mij om af te vallen maar op een manier dat ik het hele patroon aanpas. Dus de eetgewoonte, de drinkgewoonte, het roken, het bewegen.
Wat het roken betreft dat is een gepasseerd station sinds januari. Alleen scheelde dat weer kilo's
Vlees eet ik niet meer omdat gebleken is dat mijn reuma klachten toenemen door het vlees. Sinds december vorig jaar. Moet nog erg wennen aan tussen de middag. (at graag een stukje worst op brood)
Verder heb ik een hond voor de beweging. En ik gebruik de Fit Bit om mijn stappen te tellen?
Vragen? stuur een berichtje.. voeg me toe... schrijf er iets onder...0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 855 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes