Op zoek naar motiverende MyFitnessPal-gebruikers om mijn feed wat te vullen :) — Dutch (Netherlands)

Op zoek naar motiverende MyFitnessPal-gebruikers om mijn feed wat te vullen :)

Opties
Op zoek naar motiverende MyFitnessPal-gebruikers om mijn feed wat te vullen :) .
Het ziet er momenteel wat eenzaam uit bij mij, altijd leuker om eens wat updates van anderen te zien dan alleen van jezelf :D

Even over mij, ik ben 23 jaar en zit momenteel op een vrij gezond gewicht, maar er zijn wat vetjes die er af mogen! Voornamelijk om mezelf beter in m’n vel te voelen. 😊

Ik heb in het verleden nogal gesukkeld met gewicht... van overgewicht naar ondergewicht, schildklierproblemen gehad,... Maar de laatste jaren perfect gezond :).
Ik probeer zo weinig mogelijk ‘bewerkte’ voeding te eten, ik probeer zo natuurlijk mogelijk te leven en voel me hier het best bij!

Voeg maar toe als je wilt! Ook als je andere doelen hebt!

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Jolien, welkom! Voeg mij maar toe hoor
  • riannedo
    riannedo Berichten: 1 Member
    Opties
    Hi Jolien ik ben ook nieuw en heb een beetje dezelfde doelen als jij. Ik ga je toevoegen als je het leuk vind. :)
  • liesdepauw
    liesdepauw Berichten: 9 Member
    Opties
    Voeg maar toe, ik ben er bijna nog 3 kilo van streefgewicht. Ik volg vooral Sana methode
  • giorgiolacara
    giorgiolacara Berichten: 2 Member
    Opties
    Hey Jolien, je mag me ook toevoegen als je wil. Groetjes Giorgio
  • linde_weightloss
    linde_weightloss Berichten: 13 Member
    Opties
    Hi Jolien! Ik heb een beetje het zelfde doel. Ik voeg je toe😀
  • Lady___Laura
    Lady___Laura Berichten: 1 Member
    Opties
    Hoi hoi, het is bij mij ook nog leeg voeg me maar toe ;)
  • Anne_R91
    Anne_R91 Berichten: 7 Member
    Opties
    Hi! Voeg mij maar toe hoor. :) Ik zit nog zo'n 30 kilo van mijn streefgewicht dus ik ben hier nog wel even. ^^'
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Je mag mij toevoegen. Ik probeer de laatste pondjes weg te werken om wat droger te worden. Valt erg tegen.....
  • maaike_rovers
    maaike_rovers Berichten: 2 Member
    Opties
    Hoi,

    Ik heb het zelfde doel dus ik heb je ook toegevoegd.