Lets do it! — Dutch (Netherlands)

Lets do it!

Opties
hhhhw123
hhhhw123 Berichten: 71 Member
Al tijden ben ik bezig met mijn gezondheid, fitheid en gewicht. Ik heb al veel manieren geprobeerd maar het eind resultaat is dat ik nu op dit moment nog steeds op een veel te hoog gewicht zit. Ik ben 21 jaar, heb een lengte van 1,70 en ik wil graag 30 kilo afvallen al zal ik nu al tevreden zijn met 20 kilo!

Ik heb deze app nu een paar dagen en tot nu toe motiveert het mij! Ik heb eerder al eerder eens een vergelijkbare app gebruikt maar daar moest ik zelf de producten invullen, dit was gewoon te veel werk waardoor je er op een gegeven moment geen zin meer in heb. Deze app werkt goed met de barcode scanner! Verder werkt de app goed, zijn de overzichte handig en ga ik kijken of ik de premium functie wil behouden. Daarnaast zijn de communicatie mogelijkheden erg leuk en leerzaam! Extra motivatie!

Mijn eerste doel is om niet boven de nodige calorieen uit te komen, als ik dat onder controle heb ik wil mij gaan richten op de eiwitten, vetten en koolhydraten. Ik heb een stil zittend beroep, woon op 10 minuten fiets afstand wat ik zoveel mogelijk probeer te doen (auto is vaak heel erg verlijdelijk) en meestal lopen ik in de pauze nog een rondje met een aantal collega's. Ik sport 2 keer in de week wat niet altijd lukt maar soms zitten er ook weken bij dan ik 3 keer ga.

Ik ga kijken wat de app mij gaat brengen, ik zal zo vaak mogelijk proberen een update uit te brengen om mijzelf maar ook andere te motiveren! Ik denk dat het samen doen beter werkt!

Als jullie nog meer geinteresseerd zijn, ik sta altijd open voor vragen! Tips zijn ook altijd welkom!

Reacties