19 jarige jongen en 100 kilo voel me echt niet goed help! — Dutch (Netherlands)

19 jarige jongen en 100 kilo voel me echt niet goed help!

Opties
Beste lezers,

Waar zal ik beginnen? Ik ben 19 jaar oud en ik weeg 100 kilo. Ik voel me echt en dat meen ik echt totaal niet goed ik wil zo snel mogelijk 20a 30 kilo afvallen wie kan me helpen??

Reacties

  • NatasjaFeller
    NatasjaFeller Berichten: 3 Member
    Opties
    Hoe lang ben je al bezig en hoe pak je het aan? Het is zó lastig om vol te blijven houden en zó makkelijk om terug te vallen... Hou vol!
  • hhhhw123
    hhhhw123 Berichten: 71 Member
    Opties
    He Youssef, ik heb vergelijkbare doelen! Ik heb je toegevoegd zodat wij elkaar kunnen motiveren!
  • rdvleugel
    rdvleugel Berichten: 1 Member
    Opties
    Dag Youssef,

    Een aantal tips die voor mij goed helpen. (Inmiddels nu een paar jaar op een redelijk stabiel gewicht)

    Probeer niet zo snel mogelijk te gaan. Ga voor dagelijkse veranderingen in je leven. Dat is de enige manier om structureel gezonder en slanker te blijven. Kun je vaker bewegen in je dagelijksleven?

    Bedenkt voor jezelf wanneer je (te) veel eet/drinkt/snoept. Is dat op de bank? Ga niet meer op de bank zitten.

    Wat kun jij het moeilijkst laten staan? Zorg dat je dat niet in huis hebt! Afvallen begint namelijk in de supermarkt. Als het eenmaal in huis is eet je het toch wel op!

    Zoek vooral een activiteit/sport waar je blij van wordt. Liever vier keer in de week een half uurtje rustig sporten dan twee keer per weekeen uur bloed fanatiek! (Minder blessures, je zit minder vaak op de bank en het wordt sneller routine)

    Heel veel succes en ga voor die gewoonte verandering, niet voor het tijdelijke afvallen!