Nieuwe ronde nieuwe kansen... — Dutch (Netherlands)

Nieuwe ronde nieuwe kansen...

Opties
Eerst 25 kilo eraf gekregen... Toen weer 15 kilo eraan... Moet er nu weer af... En opnieuw starten met letten-op-wat-ik-eet is zó #&?! % lastig! Doet er iemand mee? Ik ga werken naar kleinere doelen zodat het niet onmogelijk lijkt. En ik zoek mensen die willen steunen als het nodig is en bereid zijn naar geklaag te luisteren. In ruil doe ik hetzelfde...

Nodig me uit en we starten onze eigen community!

Reacties

  • hhhhw123
    hhhhw123 Berichten: 71 Member
    Opties
    Hoi Natasja, ik doe mee! Ik je een verzoek gestuurd! Wat zijn je eerste doelen?
  • NatasjaFeller
    NatasjaFeller Berichten: 3 Member
    Opties
    Ik begin voorzichtig... Hèèl voorzichtig... Eerst maar eens èèn week aan de calorieën houden, dan streven naar 1 kilo, dan 2,5, en dan 5 kilo. En mezelf vanavond trakteren op een rijstwafel... Woohoo!
  • sweatandsteak
    sweatandsteak Berichten: 9 Member
    Opties
    Waw Natasja, en dat allemaal zonder een greintje sarcasme 😊
    De grote fout die de meeste mensen maken is van een dieet te zien als iets tijdelijks... of iets waarbij vanalles niet meer mag... probeer de app eens te gebruiken om te ontdekken van welke voeding je veel kan en mag eten zonder dat het veel calorieën heeft en probeer rond die producten een levensstijl op te bouwen... wees niet treurig om wat je dan allemaal “achterlaat “ maar wees blij om wat je allemaal ontdekt... en dan kan je verrassend veel en lekker eten en heb je nog resultaat ook... in ieder geval veel succes op je tocht naar succes!
  • __Hannezz__
    __Hannezz__ Berichten: 7 Member
    Opties
    Hoi Natasja, ik wil je wel uitnodigen, maar heb geen idee hoe dat werkt. Ben me hier vanavond wat meer in gaan verdiepen, en vanaf morgen is het gedaan met al dat snaaien..... dus, kom maar op, ik doe met je mee!