Samsung Health synchronisatie meldingen — Dutch (Netherlands)

Samsung Health synchronisatie meldingen

Opties
Ik heb de Samsung Health app gekoppeld aan MFP. Mijn horloge meet mijn activiteiten en synchroniseerd deze netjes naar MFP. Het enigste wat er gebeurt is dat hij elke keer dat hij gaat synchroniseren een melding geeft in mijn tijdlijn, hij geeft dus meerdere meldingen per dag over dezelfde training. Voor mij niet zo erg maar voor andere lijkt het mij vervelend.

Kan ik er iets aan doen om dit te voorkomen?

Reacties

  • hhhhw123
    hhhhw123 Berichten: 71 Member
    Opties
    Is er al actie geweest op dit punt? Ook merk ik dat hij soms de trainingen constant blijft importeren. Ik heb dan 10 talle trainingen staan. MFP geeft dan aan dat ik 20.000 calorieen heb verband. Eind netto resultaat is niet te bekijken dan.
  • MaartenLeerling
    MaartenLeerling Berichten: 1 Member
    Opties
    Is hier iets meer over bekend? Ik zit met hetzelfde probleem
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    > @MaartenLeerling zei:
    > Is hier iets meer over bekend? Ik zit met hetzelfde probleem

    Ik heb het ook een tijdje gehad. Als je de app helemaal verwijderd en opnieuw instaleerd dan wil het weleens helpen
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,447 MFP Moderator
    Opties
    Er zijn vaak issues met gekoppelde dingen omdat de eigenaren daar dingen veranderen waardoor er weer updates moeten komen. Het beste is proberen te ontkoppelen en dan opnieuw koppelen of desnoods de apps verwijderen en opnieuw installeren. Succes.
  • hdrenten
    hdrenten Berichten: 1 Member
    Opties
    Dit heb ik al meerdere keren geprobeerd, maar geen resultaat.
  • MarieColien
    MarieColien Berichten: 1 Member
    Opties
    Hier hetzelfde probleem.. Ik kan me daar behoorlijk aan ergeren.. Zal het hele zootje wel overnieuw installeren
  • davw69
    davw69 Berichten: 2 Member
    Opties
    MarieColien schreef: »
    Hier hetzelfde probleem.. Ik kan me daar behoorlijk aan ergeren.. Zal het hele zootje wel overnieuw installeren

    Same her sinds paar dagen. Heel het zootje (MFP & Samsung Health) verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, geen resultaat
  • stella9725
    stella9725 Berichten: 2 Member
    Opties
    Bij mij ook geen synchronisatie sinds gisteren