Hoeveel kilo’s met deze eet stijl afvallen
youssefvdkk
Beste lezers,
Ik ben voor het eerst serieus begonnen met afvallen, nou vroeg ik me af. Ik heb eetstijl aangepast normaal was ik van de kapsalons en Turkse pizza’s enz. Nu volg ik een dieet maar ik vroeg met af hoe lang het gaan duren voor ik 20 kilo ben afgevallen. Ik doe elke dag aan hardlopen 15 minuten stukje voor stukje meer. Ik ontbijt met 2 eiren in olijfolie (klein beetje) middag 3 volkeren crackers met tonijn. Tussendoor een banaan of mandarijn. En in de avond niks eigenlijk. Ik weeg nu 100 kilo hoe lang gaat het duren voor ik 20 kilo ben afgevallen.
Ik ben voor het eerst serieus begonnen met afvallen, nou vroeg ik me af. Ik heb eetstijl aangepast normaal was ik van de kapsalons en Turkse pizza’s enz. Nu volg ik een dieet maar ik vroeg met af hoe lang het gaan duren voor ik 20 kilo ben afgevallen. Ik doe elke dag aan hardlopen 15 minuten stukje voor stukje meer. Ik ontbijt met 2 eiren in olijfolie (klein beetje) middag 3 volkeren crackers met tonijn. Tussendoor een banaan of mandarijn. En in de avond niks eigenlijk. Ik weeg nu 100 kilo hoe lang gaat het duren voor ik 20 kilo ben afgevallen.
1
Reacties
-
Ik laat het antwoord over aan de deskundigen.
Heb ooit weleens gehoord dat je 7000kcal moet verbranden om 1 kilo aftevallen. Maar of dat zo is.....
Ik wens je wel heel veel succes1 -
Ik ontbijt met 2 eieren in olijfolie (klein beetje) middag 3 volkeren crackers met tonijn. Tussendoor een banaan of mandarijn. En in de avond niks eigenlijk.
Ga eerst eens uitrekenen wat je BMR & TDEE is en ga vanuit daar werken. Op dit forum bestaat een topic waarbij er uitleg gegeven wordt waar je moet beginnen als je start met afvallen. Dat zal je op weg helpen.0 -
Deze app gebruiken is al een stap in de goede richting.
Je kunt daarin je doelen neerzetten, hoeveel je ongeveer beweegt, hoeveel je wil afvallen en in wat voor tempo. Je houd je voedingsmiddelen bij in je app. Je kunt levensmiddelen ook heel handig invoeren door de streepjescode te scannen via de app. Zoals eerder gezegd, je hebt de kilo's er niet ineens aan gekregen dus ben je zo ook niet 123 kwijt.
Leg de nadruk op gezond afvallen met normaal eten en bewegen. Grote kans dat elke kilo die je kwijtraakt ook weg blijft.
Gaan crashen is heel slecht en als je weer normaal gaat eten, zitten de kilo's er zo weer aan met vaak nog een beetje meer!
Ik weet waar ik het over heb, ik heb ooit 120 kg gewogen!
Probeer 20 kg in een half jaar te halen. Wees niet ongeduldig, het andere alternatief is weer zwaarder worden.0 -
Ik dacht ook al aan een half jaar, aangezien ik over veertig kilo een jaar deed. Maar ik at gewoon drie maaltijden per dag hoor. Geen tussendoortjes. 1400 calorieën per dag. Met door activiteiten wat extra verbranding lukte dat prima0
-
😁 Ik neem aan dat topicstarter een jongen/man is. Dus denk dat 1400 calorieën per dag dan erg weinig is..... Tenzij hij wilt crashen met zijn dieet. Zoals. Itzhanne82 zegt eerst je BMR en TDEE uitrekenen dan kan je gericht aan de slag. Je Turkse pizza is niet het probleem maar je eet blijkbaar meer dan je verbruikt.0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora