Voorstellen & oproep volgen eetdagboeken + progressie — Dutch (Netherlands)

Voorstellen & oproep volgen eetdagboeken + progressie

Opties
Hi allemaal,

Sinds kort gebruik ik MFP intensiever en ik vind het motiverend om elkaars eetdagboeken en progressie te volgen! Als je me wil toevoegen: graag :-)

Iets meer over m’n ‘fitjourney’: ik heb altijd al geschommeld qua gewicht en begin 2017, toen ik vrij zwaar was, zag ik een foto van mezelf op een dierbaar moment en baalde van m’n lijf i.p.v. dat ik blij was met de foto. Een week erna heb ik me opgegeven voor Personal Body Plan (PBP), dat ik een jaar gevolgd heb, daarna nog 3 maanden Ruggengraat en nu terug bij mijn coach van PBP via Eva Luna Lifestyle. Ben superblij met wat ik geleerd heb over training en voeding en ben 17 kilo & en 60 cm kwijt. Hoera! Ik vind het belangrijk om lekker en gezond te eten en een eetpatroon vind ik een lifestyle, dus ik probeer de 80/20 regel aan te houden, ga ook uit eten, drink af en toe een borrel of eet een guilty pleasure.

De grote uitdaging is om nu in shape te blijven en ik blijf het lastig vinden om maat te houden. Lastigste momenten blijven het weekend en vakanties.

Momenteel zit ik bij lengte 1.81 rond de 67 kilo, train 3x per week (krachttraining) en zit nu tijdelijk op 1650 kcals als doel. Komende periode gaat dit waarschijnlijk verhoogd worden voor een bulkfase gevolgd door weer een cutfase.

Voeg je me toe? Zou ik leuk vinden! Zet je wel je eetdagboek instelling op vrienden? Thanks! Je kunt me ook volgen op Instagram: @E_was_aan_de_pbp_rg

Groeten E :-)

Reacties

  • hhhhw123
    hhhhw123 Berichten: 71 Member
    Opties
    Ik heb je toegevoegd! Een mooi motiverend verhaal heb je! Ik hoop van je te kunnen leren. Groeten H.
  • E_was_aan_de_PBP
    E_was_aan_de_PBP Berichten: 7 Member
    Opties
    > @hhhhw123 zei:
    > Ik heb je toegevoegd! Een mooi motiverend verhaal heb je! Ik hoop van je te kunnen leren. Groeten H.

    Wat leuk!
  • yholties
    yholties Berichten: 63 Member
    Opties
    Heb je verzoek gestuurd en samen is altijd leuker 👍🏻 ik ben ook nog bezig met afvallen en trainen maar vind het ook wel een ‘ dingetje ‘ om daarna op gewicht te blijven groetjes Yvon
  • E_was_aan_de_PBP
    E_was_aan_de_PBP Berichten: 7 Member
    Opties
    > @yholties zei:
    > Heb je verzoek gestuurd en samen is altijd leuker 👍🏻 ik ben ook nog bezig met afvallen en trainen maar vind het ook wel een ‘ dingetje ‘ om daarna op gewicht te blijven groetjes Yvon

    Leuk om te horen! Ja, blijft moeilijk! Groetjes
  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Opties
    👍 Respect...... Volgens mij zit je nu prima qua lengte en gewicht. Ik voeg je toe!!
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Momenteel zit ik bij lengte 1.81 rond de 67 kilo, train 3x per week (krachttraining) en zit nu tijdelijk op 1650 kcals als doel
    Zo zo... dat is niet heel veel moet ik zeggen. Is die 1650 ook voor trainingsdagen?
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Toegevoegd!!!
  • E_was_aan_de_PBP
    E_was_aan_de_PBP Berichten: 7 Member
    Opties
    > @itzhanne82 zei:
    > Momenteel zit ik bij lengte 1.81 rond de 67 kilo, train 3x per week (krachttraining) en zit nu tijdelijk op 1650 kcals als doel
    >
    >
    >
    > Zo zo... dat is niet heel veel moet ik zeggen. Is die 1650 ook voor trainingsdagen?

    Ja op het moment wel... Ik heb een vakantie achter de rug + nu periode van minder bewegen, onder begeleiding is dit daarom nu m’n budget voor een korte periode. Straks weer opbouwen. Het is even aankomen want ik merk op trainingsdagen dat ik wel moet schipperen.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Het is even aankomen want ik merk op trainingsdagen dat ik wel moet schipperen.
    Hoe bedoel je dit precies?

    1650 voor trainingsdagen vind ik echt wel heel weinig, ook voor een vetverliesfase (als je daar in zou zitten). Ik weet niet precies hoe oud je bent, maar ik kom even met een fictieve (jonge) leeftijd van 22 rond de 1500-1600 als BMR uit. Wie heeft dat vastgesteld, die 1650? Ik weet natuurlijk niet hoe je levensstijl is, maar om iemand bijna zijn of haar BMR te laten eten snap ik niet helemaal.
  • Joyciebosch
    Joyciebosch Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik heb je ook toegevoegd! Ik volg je al een tijdje op Instagram!:)
  • E_was_aan_de_PBP
    E_was_aan_de_PBP Berichten: 7 Member
    Opties
    > @itzhanne82 zei:
    > Het is even aankomen want ik merk op trainingsdagen dat ik wel moet schipperen.
    >
    >
    >
    > Hoe bedoel je dit precies?
    >
    > 1650 voor trainingsdagen vind ik echt wel heel weinig, ook voor een vetverliesfase (als je daar in zou zitten). Ik weet niet precies hoe oud je bent, maar ik kom even met een fictieve (jonge) leeftijd van 22 rond de 1500-1600 als BMR uit. Wie heeft dat vastgesteld, die 1650? Ik weet natuurlijk niet hoe je levensstijl is, maar om iemand bijna zijn of haar BMR te laten eten snap ik niet helemaal.

    Dank je wel voor je feedback! Ik ben 36 en heb een zittend beroep, relatief weinig beweging. Ik verband momenteel (indicatie) 1900 kcals op een dag, incl training. Ik neem je reactie mee naar m’n coach / PT. Nogmaals dank.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Ik verband momenteel (indicatie) 1900 kcals op een dag, incl training
    Hoe meet je dit? Ik ben toevallig ook 36 met een zittend beroep, maar loop standaard in de pauze altijd een rondje van bijna 3,5km. Als ik geen training zou hebben, dus echt een rustdag incl. dat rondje lopen, dan verbrand ik ongeveer tegen de 2000 (denk ik). Op trainingsdagen zit dat ruim daarboven. Ik weeg wel iets meer dan jij (rond de 70kg), dus vanwege die extra massa zou ik wel iets meer verbranden. Maar 1900 is wel weinig, maar goed... alles is mogelijk :smile:
  • E_was_aan_de_PBP
    E_was_aan_de_PBP Berichten: 7 Member
    Opties
    > @itzhanne82 zei:
    > Ik verband momenteel (indicatie) 1900 kcals op een dag, incl training
    >
    >
    >
    > Hoe meet je dit? Ik ben toevallig ook 36 met een zittend beroep, maar loop standaard in de pauze altijd een rondje van bijna 3,5km. Als ik geen training zou hebben, dus echt een rustdag incl. dat rondje lopen, dan verbrand ik ongeveer tegen de 2000 (denk ik). Op trainingsdagen zit dat ruim daarboven. Ik weeg wel iets meer dan jij (rond de 70kg), dus vanwege die extra massa zou ik wel iets meer verbranden. Maar 1900 is wel weinig, maar goed... alles is mogelijk :smile:

    Mijn wandelrondje lukt de laatste tijd helaas niet en dus blijf ik steken (volgens fitbit met hartslagmeter) op 1900!