Aankomen — Dutch (Netherlands)

Aankomen

Ik ben 21. 1.88 meter lang en weeg 59 kilo. Mijn doel is om zeker 65 kilo te gaan wegen in de komende maanden. Ik train veel met waterpolo dus verbrand ook veel. Helaas lukt het mij niet om vaak en genoeg te eten. Zijn er mensen in dezelfde positie als ik die zin hebben om hier samen mee aan de slag te gaan? Ik hoor het wel!

Reacties

  • Manga23
    Manga23 Berichten: 395 Member
    Eerst maar eens berekenen wat je TDEE is. Als je dat opzoekt op Google kom je berekeningen tegen die aangeven hoeveel je dan moet eten om aan te komen.
    En dan gaan tellen wat je op een dag eet. Ik vermoed te weinig 😁.
    Zelfs al zou je 65 kg wegen dan is dat nog heel licht. Ik weeg momenteel 64kg bij 1.78. In maart woog ik 58kg en toen kon je mijn ribben bijna tellen.
    Ik heb mijn koolhydraten en eiwitten verhoogd. Sport veel en wilde meer spieren opbouwen. Ik krijg nu eindelijk weer body.
  • paulmzuiderduin
    paulmzuiderduin Berichten: 4 Member
    Ja ik weet wat ik op een dag verbrand. En ik doe altijd mijn best om daar aan te komen. Ik sport al heel veel. Maar het lukt me niet om verspreid over de dag genoeg te eten.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    september 2018 aangepast
    Hoe lastig het ook voor je is, maar om aan te komen zul je simpelweg (meer) moeten eten dan je verbrand. Ik kan het helaas niet mooier maken dan het is :wink: Je zult dus een manier moeten vinden waarbij dit gaat lukken. Je hoeft niet per definitie verspreid over de dag te eten. Je kunt ook bijvoorbeeld 3 vaste momenten nemen waarbij je goed eet. Je hoeft niet 6 of meer eetmomenten te hebben als dat voor jou lastig is. Doe vooral wat bij je past, anders is het niet realistisch of vol te houden.
  • paulmzuiderduin
    paulmzuiderduin Berichten: 4 Member
    Gaat de goede kant op nu. Ik loop nu bij een diëtist en dat helpt!
  • jhuchshorn
    jhuchshorn Berichten: 8 Member
    Veel succes! Ik zit hier ook om aan te komen. Clean bulk tot de zomer. Verstandig om met een diëtiste om de tafel te zitten, die kunnen je helpen meer te gaan eten, zonder dat het je neus uit komt.