Gastric Bypass maatjes gezocht! — Dutch (Netherlands)

Gastric Bypass maatjes gezocht!

Opties
Ik heb vier jaar geleden een gastric bypass/maagverkleining ondergaan. Sindsdien 40kg kwijt, maar helaas ook weer wat aangekomen... Ik probeer nu die laatste kilo's eraf te krijgen. Zijn er hier nog andere mensen met een maagverkleining die ook weer aan de lijn zijn? Andere mensen zijn natuurlijk ook super welkom. Ook mensen met advies en dergelijken!

Reacties

  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Ik ken ook wat mensen die dezelfde ingreep hebben gehad. En eigenlijk worden ze allemaal weer wat zwaarder.

    Ondanks de ingreep... is het voor jou hetzelfde als voor ieder ander. Meer calorieën in. Als dat je verbrand.

    Dus voeg me maar toe als je wilt.
  • rieke3520
    rieke3520 Berichten: 5 Member
    Opties
    Hey watchmegoalltheway,
    Ik ben vandaag met 10 dagen modifast voor de operatie begonnen, de 12e is mijn operatie. Ik ben al lang op MFP, ben er vorig jaar ook 17 kg mee afgevallen maar bijna alles is er terug bij. Misschien gaat mijn gewichtsverlies jou motiveren?
  • melaniegroenvanmierlo1983
    melaniegroenvanmierlo1983 Berichten: 2 Member
    juli 2022 aangepast
    Opties
    Hier ook probleem zou 1550 mogen eten totaal met sappen koffie melk kom ik op 1200 a 1300 vaak uit en blijf aankomen. Heb nu nog 45 kilo over gewicht na 3 operaties ben ik vanaf eerste operatie nog ongeveer 15 kwijt en een plus van 25 a 30 kilo in 3 jaar 6 dieetisten gezien niemand die wat doet of serieus neemt. Nu verwijzing halen voor endricrioloog of er hormonaal alles wel goed zit.
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Hier ook probleem zou 1550 mogen eten totaal met sappen koffie melk kom ik op 1200 a 1300 vaak uit en blijf aankomen. Heb nu nog 45 kilo over gewicht na 3 operaties ben ik vanaf eerste operatie nog ongeveer 15 kwijt en een plus van 25 a 30 kilo in 3 jaar 6 dieetisten gezien niemand die wat doet of serieus neemt. Nu verwijzing halen voor endricrioloog of er hormonaal alles wel goed zit.

    Ik weet niet precies wat je gegevens zijn en of 1550 aan inname bij je past, maar als jij 1200kcal eet en niet afvalt; dan eet je geen 1200 kcal, maar meer dan dat. Aankomen kan alleen als je meer eet dan je verbrand qua energie. De hoeveelheid mensen die onder-rapporteren in wat ze eten is enorm, ondanks dat dit vaak onbewust gebeurd. Mensen krijgen bijna altijd meer binnen dan ze denken. Mocht er iets hormonaals aan de hand zijn, zou dit je schildklier kunnen zijn. Als deze te traag werkt kunnen medicijnen ervoor zorgen dat dit wordt recht getrokken.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,447 MFP Moderator
    Opties
    Hoi! Welkom en succes :)