Inloggen op mijn account — Dutch (Netherlands)

Inloggen op mijn account

Opties
Hoi,
Gisteravond werd ik uit de app gegooid. Wat ik ook probeerde ik kreeg de foutmelding dat mijn Emailadres en of WW fout was

Ik heb tig keer een nieuw ww aangevraagd echter kreeg ik geen mail.
Vanmorgen kreeg ik een mail om mijn ww aan te passen. Dat heb ik gedaan, echter ben ik al mijn gegevens kwijt van de afgelopen maanden.

Hoe kan ik die weer tevoorschijn krijgen, want ik ben al ruim 4 mnden aan het lijnen en ook al mijn hoeveelheden insuline etc staan erin

Mijn dank zou heel groot zijn

Reacties

  • yholties
    yholties Berichten: 63 Member
    Opties
    Hoi gosee ik werd er gisteren ook af gegooid pfff maar gelukkig weer kunnen inloggen en het synchroniseren lukte ook niet meer met Garmin
    Misschien hun mailen voor gegevens ? Verder ook geen idee succes en idd lastig met insuline
    Gr Yvon
  • gosee
    gosee Berichten: 2 Member
    Opties
    Hi yholties,

    Dank je wel ik heb inmiddels wel kunnen inloggen, echter kwam ik in een nieuw account terecht. Toen ben ik gaan zoeken en heb ik geprobeerd om niet met mijn email adres in te loggen, maar met mijn username.
    Toen kwam ik gelukkig weer in mijn oude account terecht.

    Ik ben blij, jij ook succes met je probleem
  • RL19mfp
    RL19mfp Berichten: 2 Member
    Opties
    Ik ook hier...net een klacht gepost.
    Daarna werd ik er ook weer uitgegooid.
    Heel vervelend is dat.

    Om elke keer in te moeten loggen als je iets wilt toevoegen of wilt bekijken.
    Heb ook 't idee dat ze er niet veel aan gaan doen, want ik had al eerder n klacht van iemand gelezen dat " Ze ermee bezig zijn "
    Dus ze weten ervan.
    Ik hoop dat 't snel veranderd.
    Anders ben ik weg
  • Sylli8
    Sylli8 Berichten: 23 Member
    Opties
    Dit heb ik alleen met mijn tablet
  • rutjansen
    rutjansen Berichten: 1 Member
    Opties
    Hallo

    Afgelopen week ben ik er ook uitgegooid en ik kan niet meer inloggen. Hebben jullie een nummer waar ik kan heen bellen voor een oplossing?

    Gr Ruth
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,446 MFP Moderator
    Opties
    rutjansen schreef: »
    Hallo

    Afgelopen week ben ik er ook uitgegooid en ik kan niet meer inloggen. Hebben jullie een nummer waar ik kan heen bellen voor een oplossing?

    Gr Ruth

    Wat vervelend, je kunt contact opnemen via de website. Telefoon is niet mogelijk.
    https://www.myfitnesspal.com/nl/contact-us