Nieuw hier
Ineke4203
Hoi, ik ben nieuw hier en probeer via deze weg steun te krijgen en tips qua afvallen. Ik ben 57 jaar en lijn al heel mijn leven, vanaf mijn 18e! Nu probeer ik mijn leefwijze dusdanig te wijzigen dat ik én lekker in mijn vel voel én gezond ben. Ik weeg nu 70 en voel me daarin niet zo lekker, wil er graag nog 5 af. Ik heb in het verleden een kha dieet gedaan waarmee ik 9 kilo ben afgevallen maar ik wil niet meer echt gaan lijnen!! Wie oh wie kan mij daarin steunen??
2
Reacties
-
Ik ben 50 en ben veel meer gaan bewegen. Ook sport. Voel me fitter en sterker. En scherper van geest.
Succes!!!1 -
Ik beweeg al veel. Ik wandel veel. Elk weekend sowieso minstens 25 km en elke dag 25 tot 20 minuten een mijl ongeveer. En ik heb geen zittend beroep0
-
Wat ik bij mezelf heb gemerkt is dat ik langer dan 30 45 minuten moet bewegen om af te vallen...stevig wandelen dus😉1
-
Wat is jouw definitie van stevig wandelen? Ik wandel meestal 5,5 km/u, dat is voor mij een stevig genoeg tempo ook om het lang vol te kunnen houden.0
-
Hoi welkom hier en ik ben ook in juli begonnen met meer bewegen . Ben 52 en ga nu 2 x per week sporten cardio en beetje kracht training heb ook een drukke baan en wandel ook elke dsg als uitlaatklep
Heb bijna mijn doel bereikt en moet dan even kijken hoe ik het eraf hou
Succes en groetjes Yvon1 -
Dank je, wat goed van jou. Ik beweeg al veel, gewoon elke dag wandelen. Ik ben deze week begonnen om eens bij te houden wat ik zoal eet. Wat is jouw geheim?0
-
> @Ineke4203 zei:
> Wat is jouw definitie van stevig wandelen? Ik wandel meestal 5,5 km/u, dat is voor mij een stevig genoeg tempo ook om het lang vol te kunnen houden.
Dat is een prima tempo!!!0 -
Kan je de weg al een beetje vinden? Ik heb je een verzoek gestuurd! Succes!0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 844 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 40 Succesverhalen
- 393 Voedsel en voeding
- 255 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 64 Recepten