Nieuw hier — Dutch (Netherlands)

Nieuw hier

Opties
Ineke4203
Ineke4203 Berichten: 15 Member
Hoi, ik ben nieuw hier en probeer via deze weg steun te krijgen en tips qua afvallen. Ik ben 57 jaar en lijn al heel mijn leven, vanaf mijn 18e! Nu probeer ik mijn leefwijze dusdanig te wijzigen dat ik én lekker in mijn vel voel én gezond ben. Ik weeg nu 70 en voel me daarin niet zo lekker, wil er graag nog 5 af. Ik heb in het verleden een kha dieet gedaan waarmee ik 9 kilo ben afgevallen maar ik wil niet meer echt gaan lijnen!! Wie oh wie kan mij daarin steunen??

Reacties

  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Ik ben 50 en ben veel meer gaan bewegen. Ook sport. Voel me fitter en sterker. En scherper van geest.

    Succes!!!
  • Ineke4203
    Ineke4203 Berichten: 15 Member
    Opties
    Ik beweeg al veel. Ik wandel veel. Elk weekend sowieso minstens 25 km en elke dag 25 tot 20 minuten een mijl ongeveer. En ik heb geen zittend beroep
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Wat ik bij mezelf heb gemerkt is dat ik langer dan 30 45 minuten moet bewegen om af te vallen...stevig wandelen dus😉
  • Ineke4203
    Ineke4203 Berichten: 15 Member
    Opties
    Wat is jouw definitie van stevig wandelen? Ik wandel meestal 5,5 km/u, dat is voor mij een stevig genoeg tempo ook om het lang vol te kunnen houden.
  • yholties
    yholties Berichten: 63 Member
    Opties
    Hoi welkom hier en ik ben ook in juli begonnen met meer bewegen . Ben 52 en ga nu 2 x per week sporten cardio en beetje kracht training heb ook een drukke baan en wandel ook elke dsg als uitlaatklep
    Heb bijna mijn doel bereikt en moet dan even kijken hoe ik het eraf hou
    Succes en groetjes Yvon
  • Ineke4203
    Ineke4203 Berichten: 15 Member
    Opties
    Dank je, wat goed van jou. Ik beweeg al veel, gewoon elke dag wandelen. Ik ben deze week begonnen om eens bij te houden wat ik zoal eet. Wat is jouw geheim?
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    > @Ineke4203 zei:
    > Wat is jouw definitie van stevig wandelen? Ik wandel meestal 5,5 km/u, dat is voor mij een stevig genoeg tempo ook om het lang vol te kunnen houden.

    Dat is een prima tempo!!!
  • hhhhw123
    hhhhw123 Berichten: 71 Member
    Opties
    Kan je de weg al een beetje vinden? Ik heb je een verzoek gestuurd! Succes!