Nieuw hier en bereid nieuwe mensen te leren kennen en ervaringen te delen! — Dutch (Netherlands)

Nieuw hier en bereid nieuwe mensen te leren kennen en ervaringen te delen!

Opties
Dedsec92
Dedsec92 Berichten: 6 Member
Hallo Allen,

Ik ben Maikel Angelo, een fanatieke sporter altijd al geweest en enthousiast.

Ik fitness nu net pas 6 maanden met ups en downs en met beginners kennis.
Voorheen altijd teamsporten en vechtsporten gedaan maar dat was voor mij een hele andere disicipline met een andere focus op doelstellingen.

Ik ben met fitness begonnen om de aandacht meer bij mezelf neer te leggen, en omdat ik gewoon obese was waar ik wat aan moest doen.

Ik heb altijd strak 90kg gewogen tot mijn 21e en stopte met een team sport, na mijn 21e vlogen de kilo's eraan en was mijn maximale gewicht 120kg aan pure vet met een precentage van 30%. Ik ben nu inmiddels over de 19 weken bezig waarbij ik maximaal 25kg kwijt ben geraakt.

Mijn doelstelling op het moment is mijn vetprecentage zo laag mogelijk te brengen om de droge look naar voren te halen, als ik dat bereikt hebt zal ik over gaan op een clean bulk om mijn massa te verhogen. Het hele proces heeft te maken met mijn training en voeding. Ik train nu 4/5 dagen per week met 2 dagen rust.

Foto's voeg ik toe voor de impressie.

Als jullie vragen hebben sta ik daar voor open :)

groetjes,

Maikel Angelo

Reacties

  • ClaudiaB86
    ClaudiaB86 Berichten: 51 MFP Moderator
    Opties
    Hoi Angelo! Wat een super vooruitgang heb je al behaald zeg! Goed bezig :)
  • Dedsec92
    Dedsec92 Berichten: 6 Member
    Opties
    > @ClaudiaB86 zei:
    > Hoi Angelo! Wat een super vooruitgang heb je al behaald zeg! Goed bezig :)

    Hoi,

    Dankjewel!
  • pascalishier
    pascalishier Berichten: 21 Member
    Opties
    Welkom! Ik kan je foto's helaas niet openen. Maar goed bezig denk ik! :)