Maatjes gezocht om er tegenaan te gaan — Dutch (Netherlands)

Maatjes gezocht om er tegenaan te gaan

Opties
Ik (v) ben 37 en heb een BMI van 29. Ik wil graag 15 kg afvallen, mijn grootste probleem is voeding (ik weet precies wat goed is, maar het doen en volhouden is een ander verhaal).
Ik zoek maatjes om echt een serieus groepje te vormen, liefst ook support via whatsapp en echt vaste weegmomenten in te voeren ect.
Sport doe ik zeker wel 3x per week, het liefste boksen.

Nou wie doet er mee?
«1

Reacties

  • Dedsec92
    Dedsec92 Berichten: 6 Member
    Opties
    > @MissMisty81 zei:
    > Ik (v) ben 37 en heb een BMI van 29. Ik wil graag 15 kg afvallen, mijn grootste probleem is voeding (ik weet precies wat goed is, maar het doen en volhouden is een ander verhaal).
    > Ik zoek maatjes om echt een serieus groepje te vormen, liefst ook support via whatsapp en echt vaste weegmomenten in te voeren ect.
    > Sport doe ik zeker wel 3x per week, het liefste boksen.
    >
    > Nou wie doet er mee?

    Top, dat je al zo goed bezig bent. Je hebt al goede stappen ondernomen, hoe komt het dat je zelf vind dat het lastig volhouden is?
  • SandraSabira
    SandraSabira Berichten: 11 Member
    Opties
    @dedsec92 Omdat er geen controle is qua wegen. Dus in principe maakt het niet uit wat ik doe, want niemand zal na een week zeggen: he je bent niets kwijt, hoe komt het?
  • Klaartje00
    Klaartje00 Berichten: 3 Member
    Opties
    Probeer echt uit te kijken naar je eigen wekelijkse weegdag eens per week op je weegschaal Zelfcontrole" zo hou je meer contact met jezelf en weet je of het goed is of beter kan..de community vind ik ook wel enorm leuk om elkaar te steunen :)
  • yholties
    yholties Berichten: 63 Member
    Opties
    Ik laat me 1x per week in de sportschool wegen misschien kan dat bij jou ook ?
    En voer mijn eten in mfp in dat helpt mij om de boel onder controle te houden 😊
    Gr Yvon
  • Dedsec92
    Dedsec92 Berichten: 6 Member
    Opties
    > @MissMisty81 zei:
    > @dedsec92 Omdat er geen controle is qua wegen. Dus in principe maakt het niet uit wat ik doe, want niemand zal na een week zeggen: he je bent niets kwijt, hoe komt het?

    Okee,

    ja, ik zeg altijd het is geen sprint maar een marathon. Soms als je op een gewicht blijft hangen dien je aanpassingen te doen aan je voeding, daar kan weken overeen gaan voor je pas echt resultaat ziet omdat je zoekende bent naar je balans.

    Ik blijf nu hangen op de 96/95 maar moet naar de 90, ik doe nu iedere dag als ik direct wakker word even snel naar het sanitair en daarna wegen, dit noteer ik dan en dan kijk ik iedere dag naar het verschil, een gezonde afval methode wat veelvoud voor komt is dat je tussen de 0,5 en 1kg per week kunt afvallen met de juiste voeding en sport.

    Wat ik als tip wilt delen noteer iedere dag de waarde wat je ziet en ga dan met je kcal inname spelen door bijv maaltijd eraf te halen of te vervangen met een lichtere, en daaruit kijken wat het met je doet.

    ben benieuwd of je hier wat aan hebt.
  • SandraSabira
    SandraSabira Berichten: 11 Member
    Opties
    @Dedsec92 Klopt wat je zegt. Ik heb alleen veel last van eetbuien/emotie eten. Ws is het boulimia. Mijn eerste zorg is nu geen eetbuien meer en daarna mijn kcal langzaam naar beneden.
  • Aeden1980
    Aeden1980 Berichten: 1 Member
    Opties
    > @MissMisty81 zei:
    > @Dedsec92 Klopt wat je zegt. Ik heb alleen veel last van eetbuien/emotie eten. Ws is het boulimia. Mijn eerste zorg is nu geen eetbuien meer en daarna mijn kcal langzaam naar beneden.

    MissMisty, misschien kun je daar wat professionele ondersteuning bij zoeken. Problemen met eetbuien zijn moeilijk zelf aan te pakken. Praat er eens over met je huisarts. Sterkte.
  • pascalishier
    pascalishier Berichten: 21 Member
    Opties
    Voeg mij maar toe hier als vriend :)
  • lauraaheymanss
    lauraaheymanss Berichten: 4 Member
    Opties
    Wil zekee me versterken, kan zelf ook leuke steun gebeuken. Zelf ben ik al 20 kg afgevallen en wil er ng dikke 10 af.
  • Dedsec92
    Dedsec92 Berichten: 6 Member
    Opties
    > @MissMisty81 zei:
    > @Dedsec92 Klopt wat je zegt. Ik heb alleen veel last van eetbuien/emotie eten. Ws is het boulimia. Mijn eerste zorg is nu geen eetbuien meer en daarna mijn kcal langzaam naar beneden.

    Okee,

    Ja, dat is vervelend, het kan in je voordeel misschien werken door dat juist in hele kleine porties te verdelen. Inplaats een hele maaltijd juist als je dan een bui hebt iets kleins te nemen bijv een lichte cracker of rijste wafel in 2e delen, het is misschien hoog gegrepen maar misschien helpt het.
  • daragasisis
    daragasisis Berichten: 1 Member
    Opties
    Voeg mij maar toe (:
  • sabienwillems
    sabienwillems Berichten: 3 Member
    Opties
    > @MissMisty81 zei:
    > Ik (v) ben 37 en heb een BMI van 29. Ik wil graag 15 kg afvallen, mijn grootste probleem is voeding (ik weet precies wat goed is, maar het doen en volhouden is een ander verhaal).
    > Ik zoek maatjes om echt een serieus groepje te vormen, liefst ook support via whatsapp en echt vaste weegmomenten in te voeren ect.
    > Sport doe ik zeker wel 3x per week, het liefste boksen.
    >
    > Nou wie doet er mee?

    Voeg mij toe . Ik ben zelf ook net weer begonnen na een zwangerschap
  • sneefbees
    sneefbees Berichten: 1 Member
    Opties
    > @sabienwillems zei:
    > > @MissMisty81 zei:
    > > Ik (v) ben 37 en heb een BMI van 29. Ik wil graag 15 kg afvallen, mijn grootste probleem is voeding (ik weet precies wat goed is, maar het doen en volhouden is een ander verhaal).
    > > Ik zoek maatjes om echt een serieus groepje te vormen, liefst ook support via whatsapp en echt vaste weegmomenten in te voeren ect.
    > > Sport doe ik zeker wel 3x per week, het liefste boksen.
    > >
    > > Nou wie doet er mee?
    >
    > Voeg mij toe . Ik ben zelf ook net weer begonnen na een zwangerschap

    Ik wil wel meedoen! Maar ik ben nog niet helemaal mee met de app. Hoe kan ik je toevoegen?
  • gertinerakker
    gertinerakker Berichten: 3 Member
    Opties
    Ik wil ook wel meedoen! Voeg mij maar toe... Heb zelf ook ernstige eetproblemen...
  • gertinerakker
    gertinerakker Berichten: 3 Member
    Opties
    > @MissMisty81 zei:
    > Ik (v) ben 37 en heb een BMI van 29. Ik wil graag 15 kg afvallen, mijn grootste probleem is voeding (ik weet precies wat goed is, maar het doen en volhouden is een ander verhaal).
    > Ik zoek maatjes om echt een serieus groepje te vormen, liefst ook support via whatsapp en echt vaste weegmomenten in te voeren ect.
    > Sport doe ik zeker wel 3x per week, het liefste boksen.
    >
    > Nou wie doet er mee?

    Ik graag!
  • gertinerakker
    gertinerakker Berichten: 3 Member
    Opties
    > @MissMisty81 zei:
    > @Dedsec92 Klopt wat je zegt. Ik heb alleen veel last van eetbuien/emotie eten. Ws is het boulimia. Mijn eerste zorg is nu geen eetbuien meer en daarna mijn kcal langzaam naar beneden.

    Dit wil ik dus ook!
  • FitMomJ18
    FitMomJ18 Berichten: 4 Member
    Opties
    Ik doe ook graag mee als het nog kan :#
  • Kimtarasofie
    Kimtarasofie Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik ben na een tweeling zwangerschap veel aangekomen (eet drang) en nu 1,5 jaar later ben ik er helemaal klaar mee. Woog vroeger altijd rond de 60 kilo, en nu 100! Bmi van 37.8 en ik ben net 30 jaar.
    Wil me heel erg focussen op mijn voeding, beweging is niet super aktief maar wandel wel elke dag. Dus ik doe graag mee!!
  • yet_87
    yet_87 Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik wil graag meedoen heb ook motivatie nodig :) en samen sta je sterker !! Yes we kunnen dit
  • jdeboon
    jdeboon Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik ben sinds vandaag nieuw hier en een enorme jojo'er. Gruwelijk, wanneer kan ik 't gezonde eetpatroon nou eens vasthouden.
    Ik sluit me graag aan, kan wel wat support gebruiken en andersom :)
  • britneyvh
    britneyvh Berichten: 1 Member
    Opties
    Kom graag in een evt app! Van andere kan je veel leren! Laat maar weten 😊
  • Meliss1Senna
    Meliss1Senna Berichten: 25 Member
    Opties
    Voeg me maar toe!
  • Rene_Sport
    Rene_Sport Berichten: 19 Member
    Opties
    Je kan me toevoegen.
  • konijntjehup
    konijntjehup Berichten: 5 Member
    Opties
    je mag me ook toevoegen. Veel succes. Mijn doel is op gewicht blijven en minder snoepen. Ik heb geen overgewicht maar mijn cholesterol is te hoog. Ik doe vaak work outs van you tube en ga naar mijn werk met de fiets. ik ben 41 jaar
  • _Sem_78
    _Sem_78 Berichten: 32 Member
    Opties
    Ik ben ook erg toevoegbaar 😊