Over 18.000 stappen gezet maar nog steeds negatieve correctie
HiimDominick
Hi,
Ik heb een Withings Steel HR Sport en heb een actief beroep,
Dus in mijn profiel heb ik actief aangegeven en heb negatieve correctie ook gecorrigeerd,
Tot mijn verbazing zag ik vandaag dat MFP mij met 246 kcal negatief corrigeerde terwijl ik ik op 18.000+ stappen zat.
Maar 18.000 stappen geeft in Withings (dat is 15 km trouwens) aan dat ik 2.267 kcal heb verbrand en mfp gaat uit van een basis van 2513.
Verbrand je echt zo weinig met een actief beroep of schat mfp de basis gewoon hoog in want dit is dan toch amper haalbaar?
Ik heb geprobeerd mijn actief naar Licht Actief te zetten maar dan word mijn MyFitnessPal Calorieverbruik 2872 wat uitkomt op 605 negatieve kcal correctie... Snap ik wat niet?
Ik heb een Withings Steel HR Sport en heb een actief beroep,
Dus in mijn profiel heb ik actief aangegeven en heb negatieve correctie ook gecorrigeerd,
Tot mijn verbazing zag ik vandaag dat MFP mij met 246 kcal negatief corrigeerde terwijl ik ik op 18.000+ stappen zat.
Maar 18.000 stappen geeft in Withings (dat is 15 km trouwens) aan dat ik 2.267 kcal heb verbrand en mfp gaat uit van een basis van 2513.
Verbrand je echt zo weinig met een actief beroep of schat mfp de basis gewoon hoog in want dit is dan toch amper haalbaar?
Ik heb geprobeerd mijn actief naar Licht Actief te zetten maar dan word mijn MyFitnessPal Calorieverbruik 2872 wat uitkomt op 605 negatieve kcal correctie... Snap ik wat niet?
0
Reacties
-
Oke nu snap ik er helemaal niets meer van, heb vanochtend hardgelopen en kreeg hier positieve kcal voor maar nu in de avond zijn deze weg. Meer trainingen betekend toch meer verbruik?0
-
Heb je handmatig ander verbruik ingevoerd misschien? Want zodra ik bijv invoer dat ik 20 minuten heb gefietst worden mijn stappen niet meer meegeteld. Foutje in de app denk ik0
Categorieën
- Alle Categorieën
- 2.3K Hoofdfora
- 856 Stel jezelf voor
- 326 Algemene hulp bij diëten en gewichtsverlies
- 41 Succesverhalen
- 396 Voedsel en voeding
- 254 Fitness en training
- 312 Motivatie en steun
- 65 Recepten
- 38 Kletsen, gezelligheid en spelletjes
- 474 MyFitnessPal-Fora