2019 Nieuwe leden Welkom bij MFP — Dutch (Netherlands)

2019 Nieuwe leden Welkom bij MFP

Opties
Betty
Betty Berichten: 45 MFP Staff
januari 2020 aangepast in Stel jezelf voor
Welkom bij de MFP Community. Dit is een groep die we hebben gemaakt om de nieuwe mensen in onze cummunity te verwelkomen. Dit is een geweldige plek om te beginnen met plaatsen zodat nieuwe mensen elkaar kunnen ontmoeten EN vragen kunnen stellen aan bestaande leden.

We moedigen onze geweldige veteranen aan om rond te hangen in de discussie als u geïnteresseerd bent om vragen te beantwoorden voor nieuwe leden.

Wij wensen u alle succes bij het bereiken en behouden van al uw dieet en fitness doeleinden!

Met vriendelijke groet,
Betty en het MyFitnessPal Community Team

Reacties

  • bertvp9908
    bertvp9908 Berichten: 5 Member
    Opties
    Ik ben compleet nieuw in MFP. Is er een soort groepen pagina? Of is het eerder gewoon deze pagina`s onder favo’s plaatsen?

    Alvast bedankt!
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    bertvp9908 schreef: »
    Ik ben compleet nieuw in MFP. Is er een soort groepen pagina? Of is het eerder gewoon deze pagina`s onder favo’s plaatsen?

    Alvast bedankt!

    Hi Bert, groepen kan je vinden in het tabblad groepen in het menu (onderdeel van Community). Als je dat bedoelt.
    https://community.myfitnesspal.nl/nl/groups
  • Sylli8
    Sylli8 Berichten: 23 Member
    Opties
    Hoi hoi ik ben ook nieuw ik zal me eens verdiepen in de app zowel forum. Erg leuk dat dit er is dikke stimulans die ik zo af en toe ook flink nodig heb.
  • LiseKetolicious
    LiseKetolicious Berichten: 15 Member
    Opties
    Hoi, ik ben al een tijdje lid van MyFitnessPal, maar nog niet eerder actief in de gemeenschap. Mijn recente inzichten op het vlak van gezondheid en de bijhorende resultaten hebben me overtuigd dit met anderen te delen, zodat anderen eventueel er baat bij hebben. Groetjes.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Welkom Lise, succes en als je vragen hebt, stel ze gerust.
  • lieske449
    lieske449 Berichten: 1 Member
    mei 2019 aangepast
    Opties
    Hallo. Mijn naam is Annelies. Ik ben sinds vandaag hier. Wil 17 kilo afvallen en hoop dat mede dankzij deze app en support en heel eind te komen. Ik sport bijna iedere dag bij ons bij de fysio fitness. Ik wil het op mijn gemak doen en geen kilo's in de week afvallen, lijkt me niet echt gezond. Een sportieve groet van een nieuweling
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Welkom Annelies, en langzaam afvallen is het advies. 0,5kg per week is meer dan voldoende.

    Succes
  • ilseverhees
    ilseverhees Berichten: 39 Member
    Opties
    Welkom.. join the club 😄
  • visser64
    visser64 Berichten: 1 Member
    Opties
    Hallo, ik ben nieuw hier althans in forum. Ik las dat je het 1 maand gratis kunt gebruiken met premium. Gebruiken jullie dat ook en bevalt het? Ik wil 15 kg afvallen. Maat aangezien ik medicijnen slik (hydrocortison en voor de schildklier) gaat dat heel moeizaam.
  • corneaarts
    corneaarts Berichten: 703 Member
    Opties
    Je kan mfp en het forum gewoon gratis blijvend gebruiken.

    Zoek eens op tdee calculator en kijk wat je ondehoud is mbt de calorieën.
    Ga er 200 onder zitten en stel bij als je niet afvalt.
    Hou ff 2 weken aan om te kijken of het effect heeft.

    Succes !!
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    visser64 schreef: »
    Hallo, ik ben nieuw hier althans in forum. Ik las dat je het 1 maand gratis kunt gebruiken met premium. Gebruiken jullie dat ook en bevalt het? Ik wil 15 kg afvallen. Maat aangezien ik medicijnen slik (hydrocortison en voor de schildklier) gaat dat heel moeizaam.

    Welkom en succes. Zoals al eerder gezegd, het forum is gratis en blijft dat ook. Premium kun je 1 maand gratis uitproberen.
  • kingborgia1974
    kingborgia1974 Berichten: 37 Member
    Opties
    Hallo allemaal.
    Ff voorstellen;
    Alessandro 44jaar 180cm wonend te Limburg België nu 70.5kg, kom net van 74.6 kg 3 weken terug door alleen maar suikers te laten( cola ,vetvrijer te eten etc hahahah) doelstelling vetpercentage verlagen en droog aankomen tot ongeveer 78 kg en dit natuurlijk te behouden MET mooi spierdefinitie .dus lange weg te gaan.
    WISH ME LUCK TO GET MY GOAL😊😎😊😋
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Hi Alessandro, welkom en succes! :)
  • 10annahoJ
    10annahoJ Berichten: 3 Member
    Opties
    Goedenavond! Niet helemaal nieuw, maar terug, omdat ik vóór de kerst graag nog een paar kilo kwijt zou willen, strakker in het vel zou willen zitten, én me gewoonweg fitter wil voelen. Gezond richting de feestdagen dus! En uiteraard die trend in het nieuwjaar ook voortzetten. Geen dieet, maar een gezonde leefstijl opbouwen.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Ook een warm welkom voor jou @10annahoJ :)
  • ilse13animato
    ilse13animato Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik ben Ilse en nieuw hier. Vandaag begin ik (heb nl.slechte ervaringen met dingen voor me uit schuiven) en ik wil 25 kg afvallen...dacht dat eigenlijk in een half jaar te doen, maar ik weet niet of dat haalbaar is. Fijn dat ik hier mijn ei kwijt kan 😁
  • renevanstein
    renevanstein Berichten: 1 Member
    Opties
    Ola... Vanavond de app weer geactiveerd. Bewuster omgaan met eten en snoep (zelfs rond de kerst) is mijn middel om af te vallen. Ik ga de community zeker in de gaten houden.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Welkom Ilse en Rene. Veel succes beiden. Maak gerust een eigen topic aan als je wat verder jezelf wilt voorstellen.
Deze discussie is gesloten.