2019 Nieuwe leden Welkom bij MFP — Dutch (Netherlands)

2019 Nieuwe leden Welkom bij MFP

Opties
Betty
Betty Berichten: 45 MFP Staff
januari 2020 aangepast in Stel jezelf voor
Welkom bij de MFP Community. Dit is een groep die we hebben gemaakt om de nieuwe mensen in onze cummunity te verwelkomen. Dit is een geweldige plek om te beginnen met plaatsen zodat nieuwe mensen elkaar kunnen ontmoeten EN vragen kunnen stellen aan bestaande leden.

We moedigen onze geweldige veteranen aan om rond te hangen in de discussie als u geïnteresseerd bent om vragen te beantwoorden voor nieuwe leden.

Wij wensen u alle succes bij het bereiken en behouden van al uw dieet en fitness doeleinden!

Met vriendelijke groet,
Betty en het MyFitnessPal Community Team

Reacties

  • bertvp9908
    bertvp9908 Berichten: 5 Member
    Opties
    Ik ben compleet nieuw in MFP. Is er een soort groepen pagina? Of is het eerder gewoon deze pagina`s onder favo’s plaatsen?

    Alvast bedankt!
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    bertvp9908 schreef: »
    Ik ben compleet nieuw in MFP. Is er een soort groepen pagina? Of is het eerder gewoon deze pagina`s onder favo’s plaatsen?

    Alvast bedankt!

    Hi Bert, groepen kan je vinden in het tabblad groepen in het menu (onderdeel van Community). Als je dat bedoelt.
    https://community.myfitnesspal.nl/nl/groups
  • Sylli8
    Sylli8 Berichten: 23 Member
    Opties
    Hoi hoi ik ben ook nieuw ik zal me eens verdiepen in de app zowel forum. Erg leuk dat dit er is dikke stimulans die ik zo af en toe ook flink nodig heb.
  • LiseKetolicious
    LiseKetolicious Berichten: 15 Member
    Opties
    Hoi, ik ben al een tijdje lid van MyFitnessPal, maar nog niet eerder actief in de gemeenschap. Mijn recente inzichten op het vlak van gezondheid en de bijhorende resultaten hebben me overtuigd dit met anderen te delen, zodat anderen eventueel er baat bij hebben. Groetjes.
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator