Motivatie manieren — Dutch (Netherlands)

Motivatie manieren

Opties
martijn95
martijn95 Berichten: 9 Member
2019 is van start gegaan net zoals alle nieuwe goede voornemens! Hoe blijven jullie gemotiveerd?

Reacties

  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Ik heb geen jaarwisseling daarvoor nodig! Sporten met vrienden is voor mij de truc en niet meteen vieren met een beloning
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Net als Laurens heb ik geen jaarwisseling nodig. Wanneer je wilt veranderen of verandering wil aanbrengen kan dat op elke dag van het jaar beginnen ;)

    Routine aanbrengen en consistent zijn is key.
  • Rida013
    Rida013 Berichten: 1 Member
    Opties
    Ik ben 10 dagen bezig en ik weet niet wat ik mee maak, 93 kg naar 90 kg , totaal geen honger gevoel ! Ik denk dat ik te hard van stapel ga .
    Al lees ik dat in het beging wel hard kan gaan
    Vooral al je 30% lichaams vet mee draagt
  • itzhanne82
    itzhanne82 Berichten: 2,813 Member
    Opties
    Dat is vooral vocht wat je verloren bent. Dat je geen honger gevoel hebt zegt niks over je manier van dieëten. Reken eerst eens je BMR en TDEE uit zodat je een beetje weet wat je 'mag' op basis van je activiteitenniveau.
  • Damiet27
    Damiet27 Berichten: 20 Member
    Opties
    Hoe ik mezelf motiveer.
    Door goed te beseffen hoeveel ik ooit heb gewogen(94 kilo )
    En elke maandag wegen om zo te zien dat er iets van af is . al is het maar 100 gram is toch 100 .
    Ook mijn doel die dichterbij komt is voor mij een motivatie.
  • boekhoch
    boekhoch Berichten: 2 Member
    Opties
    Motivatie haal ik vooral uit met plezier sporten en gezond eten. Daardoor blijf ik vanzelf op gewicht nadat ik 50 kilo ben afgevallen 5 jaar geleden. Plezier is het belangrijkste, daarmee hou je vol. Een keertje lekker wijntje drinken of snoepen prima, geniet ervan en de volgende dag gewoon weer in het normale eetritme. Geniet en plezier zijn voor mij de keywoorden om zo door te gaan. Dan wordt het geen volhouden meer maar gewoon lekker ritme.
  • Missdragontea94
    Missdragontea94 Berichten: 20 Member
    Opties
    Leuke nieuwe oefening voor thuis of in de gym opzoeken op youtube motiveerd mij vaak wel! En als ik dan nog geen zin heb. PRE WORKOUT 🤩
  • Mies1987
    Mies1987 Berichten: 8 Member
    Opties
    Sluit je aan bij een team dan moet je wel. Is wel een externe motivatie maar ach het werkt
  • LaurensE1
    LaurensE1 Berichten: 1,452 MFP Moderator
    Opties
    Ik heb voor de sportschool ook een app groepje met vrienden waar we elkaar motiveren om te gaan en te sporten. Natuurlijk niet erna een biertje maar een shake of watertje als we nog even kletsen.